مجموع نظرات: ۰
جمعه ۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از عملیات احداث 13 ایستگاه آتش‌نشانی جدید در شهر تهران خبر داد و گفت:

 تمامی این ایستگاه‌ها تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شوند.[آشنایی با خودروهای جدید آتش‌نشانی]

وی همچنین از ساخت ایستگاه ویژه آتش‌نشانی در کنار در اصلی استادیوم آزادی خبر داد و افزود: 75 درصد کار احداث این پروژه تا‌کنون انجام شده و عملیات تکمیل آن ادامه دارد.

به گزارش مهر، محمدرضا حاجی‌بیگی در این باره گفت: ایستگاه پارک لاله با پیشرفت فیزیکی 96 درصد و ایستگاه شهید کشوری در میدان شوش، خیابان تختی با پیشرفت 56 درصد هم‌اکنون در حال ساخت هستند.

وی افزود: همچنین ایستگاه‌هایی در یافت‌آباد با پیشرفت 90 درصد، جنت آباد شمالی با پیشرفت 40 درصد، ملک آباد با پیشرفت 68‌درصد، پاسداران با پیشرفت 80 درصد، خاک‌سفید تهرانپارس با پیشرفت 60 درصد و نظام آباد با پیشرفت 60 درصد در حال ساخت است.

حاجی بیگی با بیان اینکه یک ایستگاه آتش‌نشانی هم در چهارراه پارک وی تهران در حال ساخت است، افزود: هم‌اکنون 90 درصد عملیات احداث این پروژه انجام شده و در 6 ماه نخست سال‌جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران در ادامه به تخریب و نوسازی تعدادی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: ایستگاه شماره‌5 را که در خیابان هلال احمر قرار دارد به‌دلیل قدمت بالا تخریب کردیم و تا‌کنون 75 درصد آن را نوسازی کرده‌ایم.

ایستگاه شماره 7 بازار تهران را هم تخریب کرده‌ایم اما در ساخت آن با مشکلاتی مواجه شدیم که درصدد برطرف کردن آن هستیم تا عملیات احداث دوباره آن ادامه یابد.
به گفته وی، ایستگاه دیگری  جنب شهرک والفجر در حال ساخت است که تاکنون 15 درصد از عملیات احداث آن انجام شده است.

حاجی‌بیگی با بیان اینکه احداث مجموعه‌های ورزشی در کنار تعدادی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی از دیگر برنامه‌های سازمان است، تصریح کرد: مجموعه ورزشی استخر و سونا در ایستگاه 25 سعادت آباد و همچنین یک مجموعه ورزشی در کنار ایستگاه 9 شهرری در حال احداث داریم که مجموعه نخست 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار ساخت مجموعه دوم با پیشرفت 40 درصدی ادامه دارد.

کد خبر 86710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز