چهارمین دوره نمایشگاه «یاد یار مهربان» شنبه 27 آبان ماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ، شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) افتتاح می شود .

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه یاد یار مهربان، در این نمایشگاه که با هدف اهدای  امکانات فرهنگی و وسایل کمک آموزشی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه نشر شهر به مدارس تهران برگزار می شود، غلامعلی حداد عادل ، وزیر آموزش وپرورش و قالیباف به عنوان میهمانان ویژه سخنرانی می کنند.
بنابر این گزارش مراسم افتتاحیه از ساعت 15:30 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معلمان مناطق مختلف آموزش و پرورش تهران برگزار می شود.
سید امیر مسعود شهرام نیا - مدیر عامل مؤسسه نشر شهر - به همین مناسب در نشستی خبری گفت: شهرداری تهران از سال 83 در برنامه های خود و در تعامل با آموزش و پرورش تقویت امکانات مدارس را مورد توجه قرار داد و برنامه های مختلفی را در نظر گرفت که برپایی مجموعه نمایشگاهی یاد یار مهربان از آن جمله بود .
وی افزود: از اهداف عمده این نمایشگاه تجهیز مدارس شهر تهران به امکانات فرهنگی مختلف ، تقویت و تجهیز کتابخانه ها ، وسایل کمک آموزشی ، لوازم ورزشی و ... است و بیش از 6200 واحد آموزشی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه از این امکانات برخوردار می شوند .
شهرام نیا با اشاره به سقف اعتبارات در نظر گرفته شده برای مدارس، اظهار کرد: در این نمایشگاه در مجموع 22 میلیارد تومان در اختیار مدارس تهران قرار می گیرد که اعتبار متوسط هر مدرسه برای لوازم کمک آموزشی و وسایل ورزشی 400 هزار تومان است که هر مدرسه به میزان اعتبار خود کالاها را انتخاب می کند و سفارش می دهد.
کد خبر 8614

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز