فوتبال ایران: سیدجلال حسینی مدافع جدید سپاهان که همراه با تیم امید از آفریقای جنوبی به ایران بازگشت از امروز در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

  • تورنمنت آفریقای جنوبی چطور بود؟

به نظر من تورنمنت خوبی بود و برخلاف مسائلی که عنوان می‌شود بازی‌های تدارکاتی ما در سطح بالایی برگزار شد. فقط امیدوارم تیم امید فراموش نشود و کار به جایی نرسد که پس از ناکامی همه به دنبال مقصر بگردند. به عنوان مثال چند بازیکن به دلیل مشکلات خروج از کشور نتوانستند به این اردو بیایند و نباید شاهد این مشکلات باشیم. به نظر من تیم امید می‌تواند راهی رقابت‌های المپیک شود.

  • از چه روزی در تمرینات سپاهان شرکت می‌کنی؟

من از فردا تمریناتم را با سپاهان آغاز خواهم کرد.

  • سپاهان 88 را چطور می‌بینی؟

من هنوز با این تیم تمرین نکرده‌ام و نمی‌توانم به طور قاطع نظر بدهم ولی مهره‌های خوبی به تیم اضافه شده و همه از سپاهان انتظار قهرمانی دارند. این تیم چند سال است که در بین مدعیان قرار دارد و امیدوارم امسال به جام قهرمانی برسد.

  • به نظر تو  رقیب اصلی سپاهان چه تیمی است؟

نمی‌توان از یک تیم نام برد. به نظر من استقلال، مس کرمان، پرسپولیس، ذوب‌آهن، استیل‌آذین و حتی چند تیم دیگر که مهره‌های خوبی گرفته‌اند در بین مدعیان قهرمانی هستند.

  • هادی عقیلی چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفت که سپاهان نباید اینقدر ستاره جذب می‌کرد و معتقد بود که حضور ستاره‌ها سپاهان را دچار حاشیه می‌کند. در مورد حرف‌های او چه نظری داری؟

هادی چند سال است که در سپاهان بازی می‌کند و شناخت کاملی از این تیم دارد. من با حرف‌های او موافقم و معتقدم که گاهی اوقات ستاره‌ها حاشیه درست می‌کنند که نمونه‌اش را فصل گذشته در سایپا دیدیم و تیم ما نتایج خوبی نگرفت. البته این بازیکنان با نظر سرمربی جذب شده‌اند و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

  • خبر داری که باشگاه سایپا 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند را کسر کرده است؟

من هم این خبر را شنیده‌ام ولی دلیلی ندارد که سایپا مرا جریمه کند. در این چند سال مشکل خاصی در سایپا نداشته‌ام و فکر هم نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد. در ضمن رابطه خوبی هم با مدیرعامل و هم محمد مایلی‌کهن دارم.

کد خبر 85548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز