مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
۰ نفر

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران درباره افزایش انگیزه و ترویج ورزش در میان بانوان گفت: در سال جاری بودجه ۵۰۰ میلیاردی برای بازسازی، بهسازی و تجهیز مجدد تمام زیرساخت‌های ویژه بانوان و دختران اعم از شهربانوها، شهردختها و بوستان‌ها اختصاص داده شده است

اردبیلی

به گزارش همشهری آنلاین؛ مریم اردبیلی در خصوص ترویج ورزش در بین بانوان اظهار کرد: متولی ورزش در شهرداری تهران سازمان ورزش است که حدودا نیمی از فضا و زیرساخت‌های آن به بانوان اختصاص داده می‌شود.

او در ادامه افزود: برخی زیرساخت‌های ویژه زنان و سوله‌های ورزشی الزهرا که در گذشته بودند از جمله مجموعه فرصت‌های شهر تهران هستند. با این حال ما نیز در شهربانوها و بوستان‌ها فضای ویژه ورزش بانوان داریم که در حال تلاش برای توسعه آن هستیم.

۵۰۰ میلیارد تومان برای بهینه سازی و اورهال مجموعه های ورزشی بانوان شهر تهران

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از مجموعه‌های ویژه بانوان در شهر تهران فرسوده شده بودند، اظهار داشت: ساخت این مجموعه‌ها در دهه ۸۰ شروع شده است و با توجه به این امر نیاز به بهسازی و اورهال داشتند. با همکاری شورای شهر تهران در سال جاری بودجه ۵۰۰ میلیاردی برای بازسازی، بهسازی و تجهیز مجدد تمام زیرساخت‌های ویژه بانوان و دختران اعم از شهربانوها، شهردختها و بوستان‌ها اختصاص داده شده است و شهروندان تا پایان سال بروز شدن این مجموعه‌ها را شاهد خواهند کرد.

مریم اردبیلی در پایان تاکید کرد: با این حال شهردخت‌ها در اولویت قرار دارند و با توجه به اینکه سازه‌های جدید هستند؛ عددهای کمتری برای بهسازی می‌خواهند اما تجهیزشان بیشتر مطرح است.

مجموعه های ویژه بانوان نونوار می شود

کد خبر 855300
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha