امروز دوشنبه (۷ خرداد) روی ارتفاعات البرز شرقی در ساعات عصرگاهی در ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور انتظار رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

برج میلاد

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «گزارش هواشناسی برای فردا سه‌شنبه (۸ خرداد) شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی در استان سمنان و غرب خراسان رضوی رگبار باران را تجربه خواهند کرد.»
امین حسین نقشینه افزود: «در ۲ آینده، برای مناطقی از شرق و شمال شرق به ویژه زابل، باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.»
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور از روز سه‌شنبه (۸ خرداد) روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور وجود دارد. چهارشنبه (۹ خرداد) و پنجشنبه (۱۰ خرداد) جوی آرام و پایدار در کشور مستقر می‌شود و در ساعات عصرگاهی در دامنه‌های شمالی البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده رخ می‌دهد.
دوشنبه (۷ خرداد) و سه‌شنبه (۸ خرداد) خلیج‌فارس مواج و متلاطم است.
آسمان تهران در ساعات عصرگاهی افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد وبرق، وزش باید شدید و احتمال خیزش گرد و خاک را تجربه می‌کند. نوسانات دمایی پایتخت بین ۳۲ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد است.
افزایش روند نوسانات دمایی برای مشهد مقدس نیز نشان می‌دهد که دمای هوا دوشنبه (۷ خرداد) نسبت به یکشنبه (۶ خرداد) ۵ درجه گرم‌تر شده و از ۲۳ به ۲۸ درجه سانتی‌گراد رسیده‌است.

بیشتر بخوانید:
شدت بارش بهاری در ۶ استان| خیزش گرد و خاک در نیمه شرقی کشور

کد خبر 855108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha