آذری جهرمی درباره احتمال حضور خود به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری نکاتی را بیان کرد.

آذری جهرمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی درباره احتمال حضور خود به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من هم مانند شما شاهد صحبت‌هایی که در رسانه‌ها در این زمینه می‌شود هستم و درخواست‌هایی هم از گروه‌های مختلف در این زمینه شده است؛ اما طبعا به چند دلیل در این زمینه موضع واضحی در این زمینه اتخاذ نشده است.

وی ادامه داد: ابتدا اینکه مردم داغدار بوده و هستند و طبعا آداب اخلاقی ایجاب می کند پس از خاتمه عزاداری‌ها در این زمینه صحبت شود و موضوع دوم این است که یک منظر شخصی و یک موضع اجتماعی هم وجود دارد و انتخابات موضوعی نیست که بتواند فردی و تک روی درباره آن موضع گیری کرد؛ بنابراین باید گفتگوهایی انجام شود و در نهایت نتایج حاصل شود که در حال حاضر هیچ یک از اینها انجام نشده و گمانه زنی‌های رسانه‌ها در این زمینه صرفا سیاسی است.

وزیر ارتباطات دولت روحانی بیان کرد: باید مقداری صبر کرد تا مباحث سیاسی در این زمینه و شرایط مهیا شود و عزای عمومی خاتمه یابد و گفتگوها صورت بگیرد تا تصمیم جامعی در این زمیه صورت بگیرد.

کد خبر 854840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    5 2
    دولت جدید باید از بین جوانان نخبه، باهوش، پاکدست، دلسوز و فارغ‌التحصیل از معتبرترین دانشگاه های دولتی بخصوص دانشگاه شریف باشه . کسی باشد که دکترای اقتصاد داشته باشه . کسی باشد که ریاضی، فیزیک، شیمی و مهمتر از آن انگلیسی خوانده باشد و بتواند خیلی خوب به زبان انگلیسی صحبت کند. کسی باشد که دغدغه اصلی آن رشد و اعتلای اقتصاد و موتور محرکه ی آن یعنی بورس باشه
    • هموطن NL ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      3 0
      یک سوال دارم از اشخاصی که به این کامنت منفی دادند، دقیقا با کدام قسمتش موافق نیستند؟!! ایشان حرف کاملا درست و پخته ای گفته، ضمن اینکه به هیچکس هم توهین نکرده.