سخنگوی شورای ائتلاف درباره حضور احتمالی قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری نکاتی را بیان کرد.

محمد باقر قالیباف

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره فعالیت ائتلاف و گزینه این شورا و همچنین حضور احتمالی آقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با توجه به اینکه روز هفتم خرداد افتتاحیه مجلس دوازدهم و انتخابات هیات رئیسه در هشتم خرداد را در پیش داریم اولویت و تمرکز این روزها بر این دو رویداد مهم در مجلس است و این مساله آنقدر مهم ست که باید در شرایط کنونی باکیفیت و دقت برگزار شود.

رسولی درباره ملاک‌های لازم برای انتخابات نیز بیان کرد: درشورای ائتلاف معتقدیم فردی که در ۸ تیر قرار است وارد انتخابات شود، باید به مسائل و مشکلات امروز کشور آگاه باشد و سابقه نشان دهد که توانایی حل مشکلات کشور داشته و مرد این میدان است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: این روزها برخی درفضای مجازی به دنبال پروژه‌های مختلفی از تشبه سازی تا امضاسازی هستند تا خود را مطرح کنند که به نظرمی رسد با رسیدن به روزهای ثبت نام و بعد اعلام نظر شورای نگهبان در فضایی شفاف بتوان به گزینه مطلوب شرایط موجود کشور نزدیک شد.

مشاور رییس مجلس و مدیرکل هیئت رییسه با اشاره به ویژگی‌های شهید رئیسی ادامه داد: نکات مختلفی درباره شهید رئیسی مطرح شده است ولی آنچه من در مجلس با آن مواجه بودم این بود که ایشان همواره به دنبال این بود که روابط دولت و مجلس به دور از تنش و برقراری روابطی در سطح آرامش و تعامل باشد. من به عنوان مدیرکل هیات رئیسه شاهد تعامل بودم حتی اگر دوستانی از دولت و مجلس گلایه‌هایی را نیز مطرح میکردند ایشان درکنار رئیس مجلس همواره تلاش میکردند تا روابط دولت و مجلس به دور از تنش و روابطی تعاملی برقرارباشد.

کد خبر 854775
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha