محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیانیه‌ای خطاب به ملت ایران صادر کرد

در این بیانیه آمده است: این روزها کسانی هستند که به من و امثال من مراجعه می‌کنند و در رابطه با آزادی‌ها و مردم‌سالاری و انتخابات در آینده سؤال می‌کنند. محسن رضایی در این بیانیه ادامه می‌دهد: اولا؛ آنچه باعث شده این سؤالات به‌وجود آید حوادث پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری بوده و بر کل نظام تأثیر گذاشته است؛

انتخاباتی که به هر حال در کنار اوج‌گیری جنبش حماسی ملت ایران یک نزاع سیاسی هم درون آن بین نامزدها اوج گرفت.

این عامل در کنار مدیریت انتخاباتی و ساختارهای ناقص آن، بی‌تدبیری‌ها، کج‌سلیقگی‌ها و... در فرایند برگزاری انتخابات از یک سو و سوء‌مدیریت مطالبات و اعتراضات مدنی هواداران موجب شد تا محیط سیاسی و جنبش اجتماعی مردم تحت‌الشعاع قرار گیرد و به سوی بحران و سوءاستفاده غرب کشیده شود.

فرمانده سال‌های دفاع مقدس در ادامه بیانیه‌اش خطاب به مردم می‌نویسد: ریاست‌جمهوری تنها بخشی از حکومت است و نه همه آن...  دیگر نهادها دژهای محکمی در دفاع از آزادی‌ها و مردم‌سالاری دینی و حقوق ملت هستند.

محسن رضایی افزود: در رأس همه این قوای حکومتی، رهبری نظام، که از مدافعان و سنگربانان آزادی و مردم‌سالاری طی 30 سال انقلاب بوده است، قرار دارد. شخصیتی که در دوران انسداد سیاسی می‌گفت خدا لعنت کند آن کسانی را که می‌گویند دانشجو نباید سیاسی باشد.

کد خبر 85365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز