فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه نیروهای مسلح و گروه های جهادی در عملیات جستجوی بالگرد حامل رییس جمهور و هیات همراه شرکت دارند، گفت: پایش منطقه به صورت گشت بانی نظامی ادامه دارد.

ارتش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علی اصغر عباسقلی زاده افزود: برابر اطلاعاتی که از عزیزان روستائی و طبق اطلاعات فنی به دست آمده، تمامی نقاطی که احتمال داده می‌شود بالگرد در آنجا فرود آمده باشد، گروه‌های ۵۰ تا ۱۰۰ نفره اعزام شده و در حال جستجو هستند.

وی با اشاره به اینکه منطقه عمومی حادثه مشخص شده است، بیان کرد: شرایط جعرافیایی منطقه که دارای شیب های تند و مرتفع است، کار جستجو را سخت کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا تماس امام جمعه تبریز را در دقایق اولیه حادثه را تایید کرد و افزود: بی تی اس موجود در منطقه تنها منطقه عمومی را مشخص می کند .

وی از مردم تقاضا کرد برای موفقیت گروه‌های امدادی و سلامتی مفقودین دعا کنند.

کد خبر 853410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    1 0
    آقا مگه میشه تلفن ماهواره ای نداشته باشند ، ثریا یا هرچی ؟ یعنی نمیدونید رئیس جمهور مملکت کجاست ؟
  • یا علی مدد IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    1 0
    بالگرد بل۴۱۲ اگه یک موتورش خراب بشود می تواند با موتور دومی به راهش ادامه دهد بالگرد بل ۴۱۲ مخصوص هلال احمر ایران هست با مطالعات دقیق فهمیدم که اقای رییسی با این بالگرد از جلفا حرکت کرده و ممکن واحتمالا ۲۱۷ کیلو متر بر ساعت هلیکومتر میتواند ادامه دهد این یعنی ساعت دقیق مفقود شدن هلی کوپتر در مسیر یعنی ساعت دقیق مفقودی هلی کوپتر اگه کاملا مشخص بشه نقشه دقیق فرود هلی کوپتر مشخص میشه
  • محمد IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    1 0
    امیدوارم حال رییس جمهور و همراهانش خوب باشد اینم عاقبت هواپیماها و هلی کوپترهایه عهد دغیانوس
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    1 0
    امیدوارم رئیس‌جمهور کشوروهمراهان به سلامت باز گردند