رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد، اکنون فرصتی برای شکست رژیم صهیونیستی و فروپاشی پروژه صهیونیسم وجود دارد.

خالد مشعل

به گزارش همشهری‌آنلاین، خالد مشعل، رئیس حماس در خارج گفت: ما در یک لحظه تاریخی برای شکست اسرائیل و فروپاشی پروژه صهیونیسم هستیم. دشمن ما بعد از هشت ماه از جنگ غزه درحال عقب نشینی و از دست دادن اعتماد به نفس خود است. مقاومت در غزه در وضعیت خوبی است و در تمام اماکن استقرار خود را از سرگرفته است.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی افزود: ما از مردم امت‌مان خشمی مستمر را برای توقف این تجاوز و طوفانی را برای محاصره سفارت‌های آمریکا و اسرائیل می‌خواهیم. کاری که امروز باید کشورهای عربی و اسلامی انجام دهند تشکیل یک جبهه سیاسی گسترده برای مقابله با صهیونیست‌ها و دولت آمریکا است.

در دویست و بیست و پنجمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نبردها میان رزمندگان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در چندین منطقه این باریکه و به‌ویژه در اردوگاه آوارگان جبالیا و شرق رفح در جنوب نوار غزه ادامه دارد و همزمان بمب‌افکن‌های این رژیم در حال بمباران مناطقی در رفح هستند.

مقاومت فلسطین طی روزهای اخیر عملیات‌های مهمی علیه رژیم اشغالگر در نوار غزه انجام داده و تعدادی از نیروهای صهیونیست‌ها را از پای درآورده و تجهیزات آن‌ها را منهدم کرده است.

خالد مشعل در ادامه گفت: اسرائیل سلاح را وارد می‌کند اما مقاومت سلاحش را طی جنگ می‌سازد. هرچه جنگ طول بکشد ما آماده ادامه مبارزه هستیم. بعد از هشت ماه از جنگ دست برتر در غزه همچنان با مقاومت است.

طی ۲۲۵ روز جنگ و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

کد خبر 852941
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha