مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
۰ نفر

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: پاکسازی و نظافت مسیر برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از میدان حضرت ولیعصر(عج) تا میدان هفت تیر به صورت همزمان با تلاش هزار نیروی پاکبان در کنار نیروهای نوماند در حال انجام است.

پاکبان

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، عصر امروز- جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳- از حضور هزار پاکبان در کنار نیروهای طرح نوماند برای پاکسازی و نظافت مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از میدان حضرت ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر خبر داد و افزود: در حال حاضر ۸۷ دستگاه خودروی نوماند، ۴۰ دستگاه فان و ۴۰ دستگاه خودروی سازمان مدیریت پسماند برای جمع‌آوری زباله در مسیر مستقر هستند.

وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر اینها، ۷۰ آتش‌نشان با ۱۲ دستگاه خودروی سنگین، ۱۰ دستگاه خودروی سبک و هشت دستگاه موتورسیکلت در طول مسیر حضور دارند و آماده امدادرسانی هستند.

جعفری با بیان اینکه ۶۰ نیروی شهربان هم در محل حضور دارند، یادآور شد: ۱۶ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت شرکت شهربان و حریم‌بان در مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: به ازای هزار نفر پاکبان ۵۰۰ مخزن زباله ۱۲۰ لیتری پیش‌بینی شده و از هر دو پاکبان یک نفر این مخازن را در طول مسیر به همراه دارد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جشن بزرگ امام رضایی‌ها تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت، گفت: از زمان پایان مراسم و تخلیه مسیر تا سه ساعت پس از آن نیز مرحله نهایی و پاکسازی کامل با حضور پاکبانان انجام خواهد شد.

کد خبر 852680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha