شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵
۰ نفر

پیامرسان واتس اپ همیشه در حال آزمایش ویژگی های جدید است، اما بهترین خبر این است که بسیاری از کاربران در صورت تمایل به ثبت نام در نسخه بتا به قابلیت های جدید دسترسی دارند.

واتس آپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فون آرنا،‌ یکی از این ویژگی‌های جدید این است که کاربر راحت تر از قبل می تواند استیکر یا بسته استیکرهای مورد نظر خودر را پیدا کند. این ویژگی یک فیلد متنی به صفحه کلید استیکر اضافه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد استیکرها را از فروشگاه اختصاصی جستجو کنند و صرفاً آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

این هم برای استیکرها و هم برای بسته‌های استیکر کار می‌کند، اما ویژگی جدید فعلاً فقط در نسخه اندروید بتا واتس اپ مشاهده شده است. به طور خاص، آخرین نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید ۲.۲۴.۱۱.۵ شامل این ویژگی است، اما از آنجایی که هنوز در حال توسعه است، ممکن است برای آزمایش‌کنندگان بتا نمایش داده نشود.

امکان جستجوی استیکرها ادامه کاری است که واتس اپ انجام داده است تا استیکرها را به یکی از نکات برجسته برنامه تبدیل کند. در به‌روزرسانی های قبلی، واتس‌اپ قابلیتی را منتشر کرد که میانبرهای جدید ایجاد استیکر را معرفی می‌کرد و به کاربران اجازه می‌داد استیکرهای شخصی‌شده و مبتنی بر هوش مصنوعی تولید کنند.

بیشتر بخوانید:

این ویژگی جدید احتمالاً در هفته های آینده برای همه کاربران ارائه می شود زیرا به نظر نمی رسد پیاده سازی آن چندان پیچیده باشد. امیدواریم این قابلیت های جدید در هر دو پلتفرم iOS و اندروید در دسترس باشد.

کد خبر 852660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha