مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
۱ نفر

زن جوان به خاطر تصاحب خودروی بی ام دبلیوی خواستگار ۶۰ ساله اش، او را تا پرتگاه مرگ پیش برد تا نقشه سرقت خود را عملی کند اما در نهایت دستگیر شد.

متهم دختر زن بازداشت

همشهری آنلاین - حوادث : یکی از روزهای اسفند پارسال، فردی که از خیابانی در شمال پایتخت عبور می کرد، چشمش به پیکر نیمه جان مردی افتاد و اورژانس را خبر کرد. این مرد برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. وی به دلیل مسمومیت دارویی به کما رفته بود و حال مساعدی نداشت. در این شرایط تلاش پزشکان ادامه داشت تا اینکه معجزه رخ داد و مرد ۶۰ ساله به هوش آمد. او وقتی چشمانش را باز کرد، گفت که زنی جوان به نام صوفیا وی را تا پرتگاه مرگ پیش برده تا اموالش را به سرقت ببرد. مرد ثروتمند که در زمینه تجارت فعالیت دارد، توضیح داد: چند وقت قبل با زنی جوان به نام صوفیا آشنا شدم. او یک سال قبل از شوهرش جدا شده و تنها زندگی می کرد. هرچند فاصله سنی ما زیاد بود اما رابطه خوبی با یکدیگر داشتیم. من به او اعتماد کرده بودم و می خواستم به زودی خواستگاری اش بروم اما خبر نداشتم که او نقشه مجرمانه ای در سر دارد.

وی ادامه داد: روز حادثه با هم قرار گذاشته بودیم تا روز عقد و عروسی را مشخص کنیم. اما آن شب پس از صرف شام در رستوران و نوشیدن دوغ دچار سرگیجه شدم. وقتی پشت فرمان ماشین نشستم تا به خانه برگردیم، حالم بد شد و حتی تصادف کرد. دیگر چیزی به خاطر ندارم و وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم. تازه متوجه شدم که صوفیا با دوغ مسموم مرا بیهوش کرده تا اموال مرا که شامل ماشین، کارت های عابربانک، تلفن همراه‌ و پول هایم را به سرقت ببرد.

با این شکایت، تحقیقات پلیسی زیر نظر بازپرس دادسرای شعبه هشتم سرقت آغاز و مشخص شد که زن جوان با کارت عابربانک شاکی، به طلافروشی رفته و طلا خریده است. در گام بعدی مشخصات خودروی شاکی در اختیار همه واحدهای گشتی قرار گرفت تا اینکه چند روز قبل زن جوان شناسایی و دستگیر شد.

این زن گفت: یکی از دوستانم، مرد تاجر را به من معرفی کرد. وی به من گفت که مرد تاجر قصد ازدواج دارد اما پس از چندین بار ملاقات وی متوجه شدم که او بی خیال ازدواج شده است. من هم نقشه کشیدم تا اموالش را تصاحب کنم. وی ادامه داد: روز حادثه با دوغ مسموم، وی را بیهوش کرده و نقشه سرقت را اجرا کردم. پس از سرقت هم، محل زندگیم را تغییر دادم اما در نهایت شناسایی ودستگیر شدم.

زن جوان پس از اعتراف به جرم خود، روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

کد خبر 852354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    منم این خودرو را میخواهم و در قرعه کشی یک بستنی شرکت کردم
  • آقا پسر IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    مگه پراید چشه؟