نصراله رادش؛ بازیگر مطرح طنز با انتشار ویدئویی درباره گروهی از همکارانش گفت: وقتی شما را می‌بینم حالم به هم یم‌خورد، ‌چندشم می‌شود.

رادش

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ پس از مصاحبه بحث‌برانگیز اخیر نصرالله رادش در برنامه «ستاره‌بازی» حالا او در صفحه اینستاگرام خود صحبت‌های جدیدی را درباره همکارانش بیان کرده است.

او در این ویدئو از همکاران سابقش انتقاد کرد و گفت: «از حداقل پنجاه درصد همکارانم حالم به هم می‌خورد. اینقدر ریا دارند. اینقدر دروغ‌اند و اینقدر کوچک اند. چندشم می‌شود از خیلی‌هایتان؛ پستی از هیکل‌تان می‌بارد. چندشم میشه از دیدن خیلی هایتان. چون روزهایی که توی سر شما می زدند و مثل حیوون باهاتون برخورد می کردند نصرالله رادش دستتان را گرفت و شما حتی بهش زنگ نمی‌زدید. همه اش دروغ و دروغ و دروغ! پستی از هیکل‌تان می‌بارد. حالم به هم می خورد از دیدن‌تان و یکی از خوشبختی‌هایم اینه که نمی بینم‌تان. اگر این را قبل از مرگم نمی گفتم خیلی درد داشت. خجالت بکشید. یک ذره آدم باشید و از وضع رفقایتان بپرسید.»

رادش: موفقیت ساعت خوش مدیون ارژنگ امیرفضلی است | کنایه امیرفضلی به مهران مدیری ؛ تو هم بگو کار او بوده تا از عظمتش کم نشود ...

کد خبر 852162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha