ایجنت رسمی اورونوف در ازبکستان به دنبال ترانسفر او در همین تابستان است و تمایلی برای تمدید قرارداد او با پرسپولیس ندارد. 

پرسپولیس اورونوف

به گزارش همشهری آنلاین ستاره جوان پرسپولیس بعد از درخشش خیره‌کننده در این تیم مورد توجه دو تیم قطری و یک تیم چینی قرار گرفته است. این در شرایطی است که اورونوف یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و هواداران این تیم انتظار دارند قرارداد او برای چند سال دیگر تمدید شود. اتفاقی که شدنی نیست، از این جهت که این بازیکن برای پیشرفت و بهتر دیده شدن راهی پرسپولیس شده است. در این میان ایجنت رسمی اورونوف در ازبکستان به دنبال ترانسفر او در همین تابستان است و تمایلی برای تمدید قرارداد او با پرسپولیس ندارد. پیشنهادهای رسیده به اورونوف از لحاظ مالی اصلا قابل قیاس با دستمزد او در پرسپولیس نیست و این مساله احتمال جدایی او در تابستان پیش رو را افزایش می‌دهد. از طرفی باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید اورونوف را به قیمت خیلی خوب فروخته و درآمد بالایی هم کسب کند، اتفاقی که چند سالی است در باشگاه پرسپولیس رخ نداده است. در کل حفظ اورونوف برای فصل آینده کار بسیار سختی برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

کد خبر 850819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • ن IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    5 6
    دهمین دگه پرسپولیس اصلا نمی خواد بازی کن خوب رو حفظ کنه فق به دنبال درآمد زایی هسشتش به فکر هوادار نیستش
  • رضا IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    6 15
    آقای درخشان میشه برگردی همین نیم فصل اول و داوری ها وامتیازگیری لنگ ببینی که قلب هربیننده فوتبال به درد میاره آقای درخشان یه تیم فوتبال منهای استقلال نام ببر که قهرمانی های تیم تورا قبول داشته باشه یه تیم نام ببر مرد بزرگی هستی برای تیمت یک میلیون نیم زیاد نیست برای شما زنگ بزن ۱۵تیم لیگ برتری قسم بده رو ایر بزار ببین چند تیم قهرمانی هایی که تیم شما آورده را قبول دارد زشته فکر کنم شصت سالت شده مقایسه کن با حرکت سروش رفیعی مقایسه کن با علیشاه مقایسه کن با کنعانی
    • امیر IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      10 9
      همه آسیا میدانند بازی که پرسپولیس میکنه فراتر از آسیاست ، همین بازی آخرشو مقابل نساجی ببین ،،، بازی استقلال مقابل ذوب آهن هم ببین ، ذوب آهن شانسهای بیشتری داشت برا گل زدن ، زیاد بخودت فشار نیار
  • امیرعلی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    10 5
    در پنج شش سال گذشته پرسپولیس دو بار به فینال لیگ قهرمانی باشگاههای آسیا راه یافته، لابد از نطر برخی افراد مغرض و کوتاه بین اونهم با کمک تیمهای داوری و سفارش کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده؟ ببین پرسپولیس چقدر در دنیا نفوذ داره که آقایون چشمشان از دیدن آن کم سو شده!!!
  • محسن IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    9 5
    چشم حسود بترکه که نمی تونه موفقیتهای تیم مردمی و محبوب پرسپولیس را ببینه، اوتقدر در برابر قهرمانیهای متوالی و دوگانه و سه گانه پرسپولیس در ده سال اخیر تحقیر شده اند، بناچار با تهمت و فرافکنی، خودشان را دلداری و هوادارنشان را فریب می دهند.
  • میر نقی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    8 3
    تیم بزرگ و صاحبنامی مثل پرسپولیس پیشکسوتان بزرگ و صاحبنامی هم دارد. اون از علی آقای پروین پیشکسوت پرسپولیس که هیچوقت ندیدم به تیم رقیب کم احترامی کنه یا سوابق آنرا زیر سؤال ببره، اینهم از پیشکسوت اینها که روز و شب در فکر بی اهمیت نشان دادن و زیر سؤال بردن موفقیت های تیم رقیب است! شخصیت از کجا تا کجاست!!
  • نورمحمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    6 0
    تیم بایر مونیخ را جلو چشم میلیونها بیننده با زدن سوت زودهنگام گل اش را مردود و از جام قهرمانی حذف کردند ولی آنها بدون جوسازی و تهمت زنی به این و آن به نتیجه بازی کرنش کردند و اگر هم بعد به تصمیم داور اعتراض داشتند اعتراضشان محترمانه و بدون تهمت و افترا به تیم رقیب بود. بهمین راحتی نتیجه را پذیرفتند و رفتند پی کارشان. اینهم از وابستگان و عوامل تیمهای ما؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    2 7
    بازیکنی که استقلال او را به ایران آورد ولی مافیای لنگ هلش داد بره تو لنگ