گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با نیکا شاکرمی تشویش اذهان عمومی جامعه ایرانی را دنبال کرد.

نیکا شاکرمی بی بی سی فارسی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با نیکا شاکرمی که با سندسازی همراه بود، عملاً اقدام رسانه رسمی انگلیس علیه امنیت روانی مردم ایران است. بی‌بی‌سی جهانی با این گزارش پر از گاف‌های متناقض، تشویش اذهان عمومی جامعه ایرانی را دنبال کرد.

از این رو ضروری است وزارت امور خارجه با شکایت علیه رسانه رسمی انگلیس یا احضار سفیر این کشور، نسبت به این اقدام واکنش نشان دهد. این در حالی است که بخش فارسی بی بی سی نیز ناخواسته اعتراف کرده اسناد منتشر شده توسط بی بی سی که مبنای گزارش اخیر قرار گرفته، توسط این رسانه بازسازی(ساخته) شده است!
در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز بی بی سی فارسی همراه با اینترنشنال، با تولید اخبار دروغ، وظیفه عملیات رسانه‌ای جریان آشوب را بر عهده گرفته بود.

کد خبر 849233
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • محمد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    23 3
    تا زمانی که منبع سالم ودرست درداخل وجود نداشته باشه واطلاع رسانی دیرهنگام وناقص به مردم ارایه شود ، اخبرها واطلاعات خارج از کشور اینگونه به اعصاب وروان مردم فشار می آورند.
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
      7 5
      تا وقتی عده ای زودباور گوش به فرمان بی بی سی داخل ایران هست اونام فشار می آورند اگر نه وضعیت بی بی سی از روز اول مشخص بوده ابزار کودتا و به هم ریختن کشورها و سلطه جویی و استعمار پیر انگل ستان بوده و هست
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    9 25
    این بدبخت های انگلیسی مادر اسرائیل فقط می خواهند حواس ها را از اعتصابات دانشجویان دانشگاه های غربی آمریکایی پرت کنند خودشان هم می دانند مزخرف میگن فقط به صهیونیست ها بدهکارند و بس بی بی سی لجن
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    9 4
    همش حقیقت داره البته هر موضوعی که شما ردش کنی کاملا حقیقت داره و این یک امر ثابت شده س
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    7 4
    یدونه نفتکش هاشون را که بگیریم ادب میشن
  • . IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    3 5
    فقط اقدام قانونی و شکایت رسمی و در خواست غرامت ازBBC باید بشه. مثل خودشون باید رفتار کرد. جار و جنجال راه انداخت که BBC تعهد کاری ندارد و با جعل مدرک در حال ایجاد آشوب در کشور را دارد‌.
  • یک کرمانی IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    1 1
    ای خاک دوعالم برسرکسانیکه فکرمیکنندکشورهای خارجی هوادار مردم ایران هستند انگلیس همیشه به ایران ضربه زده فقط جدایی بحرین ازایران برای دشمنی با این روباه کثیف تااخر دنیا کافیه حالا یک مشت آدم نفهم ... بخاطر دشمنی با جمهوری اسلامی حرفهای این شبکه دشمن راباورمیکنند مردم ایران کی میخواهندبفهمند انگلیس دشمن شماره یک این کشور است ...