مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به زودی اولین پارکینگ تمام مکانیزه از نسل جدید این پارکینگ‌ها در تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

مهندس تشکری هاشمی در گفتگو با سما ضمن بیان این مطلب افزود: اولین پارکینگ تمام مکانیزه از نسل جدید این نوع پارکینگ‌ها در خیابان ایرانشهر در دست ساخت است که به زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی افزود: عملیات بتن ریزی و اجرای فنداسیون این پارکینگ تمام مکانیزه در مراحل پایانی است و طی روزهای آتی عملیات نصب تجهیزات آغاز می‌شود و به زودی شاهد بهره برداری از اولین پارکینگ تمام مکانیزه شهر تهران خواهیم بود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: در دهه 70 دو پارکینگ مکانیزه در تهران ساخته شد ولی به مرور تغییرات زیادی در آن‌ها صورت گرفت زیرا از تکنولوژی‌های روز بهره مند نبودند، اما  پارکینگی که در خیابان ایرانشهر در حال احداث است مطابق بر تکنولوژی‌های روز بوده و اولین پارکینگ تمام مکانیزه نسل جدید این نوع پارکینگ‌ها محسوب می‌شود.

مهندس تشکری هاشمی خاطر نشان کرد: عملیات احداث دومین پارکینگ تمام مکانیزه نسل جدید نیز به زودی در تهران آغاز خواهد شد و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال این پارکینگ نیز به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 84656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز