پس از مدت‌ها در المپیک خبری از دیوید تیلور و جردن باروز نخواهد بود و در اوزان مهم ۷۴ و ۸۶، «کایل دِیک» و پدیده ۲۳ ساله‌ای به نام «آرون بروکس» راهی فرانسه می‌شوند.

باروز و تیلور

به گزارش همشهری آنلاین رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا موسوم به «فاینال‌ایکس» بامداد امروز با تعیین دوبنده‌پوشان آمریکایی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس پایان یافت و مسافران پرواز فرانسه مشخص شدند.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: اسپنسر لی
۶۵ کیلوگرم: زین ردیرفورد
۷۴ کیلوگرم: کایل دیک
۸۶ کیلوگرم: آرون بروکس
۹۷ کیلوگرم: کایل اسنایدر
۱۲۵ کیلوگرم: میسون پاریس

پس از مدت‌ها در المپیک خبری از دیوید تیلور و جردن باروز نخواهد بود و در اوزان مهم ۷۴ و ۸۶، «کایل دِیک» و پدیده ۲۳ ساله‌ای به نام «آرون بروکس» راهی فرانسه می‌شوند.

کد خبر 845956

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    32 5
    درستش همینه ، هر کس آماده تر و شایسته تر باشه باید بره مسابقات جهانی ، نه مثل اینجا که حق خوری میشه و طرف با کلی ادعا مثل ... توی وسط کشتی پهن میشه و میبازه
    • میثم IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      13 2
      اینجا هم انتخابی برگذار میشه.
    • سعید IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      10 4
      خوب چرا اسم اون کشتیگری که میگی حق خوری کرده رو نمیاری. اگه منظورت حسن یزدانیه که تمام قهرمان و نایب قهرمان المپیک و جهان شده و چطور پرافتخارترین ورزشکار ایران و تو دنیا تو اون چندتای اوله پس چطور همچین کشتیگری میتونه حقخوری کرده باشه از حسادت و غرض ورزی به حسن یه وقت نترکی و نادون سالهاست ما هم چرخه انتخابی داریم و اون کشتیگیری که اسمشو نمیاری اگه حسن یزدانی منظورته تا همین الانش با انتخابی رفته جهانی و المپیک و اتفاقا تمام قهرمان و نایب قهرمان شده همین الان حسن نیستش تو نفر جایگزنش تو آسیا حتی به فینال هم نتونست بره و بزور تو اسیا برنز گرفت تو حتی به حرف خودت صحه نمیزاری و قبول نداری وقتیکه میگی هرکس اماده تر و شایسته تر باشه میره خوب مگه غیر این بوده از حسن که تو تمام بازیهای داخلی و انتخابی حتی کامران قاسمپور رو شکست داده و رفته المپیک و جهانی و اونجاهم قهرمانی و نایب قهرمانی اورده مگه شاسته تر داریم بعد بفرما تا چند وقت دیگه هم انتخابی ۸۶ داریم مثل تمام سالهای قبل اگر هر کس حسن رو برد اون میره المپیک ولی کسی نیست بتونه. وفایی پور سال گذشته ۱۲ بر۲ باخت به حسن پس چرت و پرت نگو از
  • گودرزی US ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    10 10
    پایان کشتی گیران افسانه ای و ظهور دو دلاور برای تصاحب طلای المپیک به جز طلای سنگین وزن که بر سینه زارع خواهد درخشید ۵ طلای دیگر از آن کشتی گیران روس و آمریکاست.
    • سرباز وطن IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      11 3
      به کوری چشم دشمن ۴تا طلا از آن فرزندان ایرانه
  • محمد قدید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    4 1
    حیف شد برای باروز و تیلور ۲ کشتی گیر افسانه و نام آشنا امریکا، وجود این ۲نفر همیشه باعث شور و اشتیاق ب کشتی جهان میشد و مبارزه حسن و تیلور همیشه دیدنی بود.
  • قدیر خون ابی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    4 0
    خوده ارون با دیک از تیلور جوردن بهتره اونا دیگه تموم شدن بهترین موقع یزدانی با طلا خداحافظی کنه از کشتی تو المپیک
  • قدیر خون ابی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 1
    کشتی گیرهای ما با کمترین پول وبوجه میرن چند ساله طلا میارن ولی فوتبالیست‌های ما هیچ کاری نمیکنن 50ساله دارن پول پارو میکنن اینهمه پول را به کشتیگیرا داده بودن ایران همیشه کشتیش اول میشد البته بازم اوله
  • ایرانی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 0
    دوستان خیلی خودتونو به خاطر اظهار نظر برخی آدمای الکی ناراحت نکنید، بعضی آدما عوضی به دنیا اومدن و عوضی هم می می میرن! یاد گرفتن به زمین و زمان معترض باشن!!! خودشونم نمی فهمن چی میخوان!
  • فردین عظیم زاده IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    آرون بروکس رو نمیشناسم کشتیشم ندیدم کسی میتونه بگه سبک کشتیش چطور بوده که تیلور رو برد ؟ و‌ سبکش در مقابل حسن ما چطور میشه بنظرتون ؟
  • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    بهتر
  • شهریار IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    تیلور اصلا آماده نبود که به بروکس باخت مسابقه رو ببنید واضح هستش تیلور اصلا رو فرم نبود و برنده این کشتی گیر هیچ چیز جز زور نداره و بهترین فرصت هستش برا حسن آقای ما طلا بگیره