پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
۱ نفر

پس از هفته ها شایعات و گمانه زنی ها، بالاخره TikTok Notes در دسترس کاربران منتخب اندروید و iOS قرار گرفت. برنامه جدید تیک تاک با ارائه یک فضای اختصاصی برای اشتراک‌گذاری عکس‌های ثابت قصد دارد با اینستاگرام رقابت کند.

تیک تاک نوتز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اندروید آتوریتی: کسانی که علاقه مند به امتحان کردن تیک تاک نوتز هستند، اکنون می توانند با استفاده از حساب های تیک تاک موجود خود برای این سرویس ثبت نام کنند. در حالی که این شرکت هنوز رسما در دسترس بودن این اپ جدید را اعلام نکرده است، اما اکنون در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور کانادا عرضه می‌شود.

جالب است که در زمان نگارش این مقاله، این برنامه هنوز در ایالات متحده در دسترس نیست. این عرضه تدریجی کارشناسان را شگفت‌زده نکرده است چراکه برنامه به تازگی راه‌اندازی شده است و تیک تاک ممکن است بخواهد بازخورد کاربران را قبل از گسترش جهانی مورد بررسی قرار دهد.

به نظر می رسد تیک تاک نوتز حول اشتراک‌گذاری عکس‌ها باشد، در حالی که برنامه اصلی تمرکز خود را بر روی ویدیوهای کوتاه حفظ می‌کند. برخلاف اینستاگرام، فید این اپ جدید دارای شبکه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به چندین پست نگاه کنند. البته این قابلیت وجود دارد که مخاطب روی یک پست جداگانه کلیک کند تا آن را در حالت تمام صفحه ببیند و نظرات خود را بخواند یا به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

در غیر این صورت، برنامه شباهت هایی با اینستاگرام دارد، مانند پشتیبانی از چرخ فلک های عکس، فیدهای زمانی و الگوریتمی، کنترل های نظرات و موارد دیگر.

کد خبر 845296

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند البرز IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    اینستاگرام درست است که مقر اصلی آن در ایالت متحده آمریکا است ولی طراحان اولیه برزیلی تبار هم داشته است
  • مهذی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    خبر بد برای عاشقان امریکا