سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
۰ نفر

خرید جدید استقلال بسیار خوش‌اقبال بود که خطای شدید دقیقه سومش روی بازیکن آلومینیوم با کارت قرمز مستقیم داور مواجه نشد.

فخرالدینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، میلاد فخرالدینی یکی از خریدهای بحث‌برانگیز استقلال در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات بوده است، چرا که هم سن بالایی دارد و هم از نظر کیفی، سال‌ها پیش در فهرست مازاد همین تیم قرار گرفته بود. از سوی دیگر خیلی‌ها عقیده دارند بعد از مصدومیت کوین یامگا، می‌شد فرصت را در اختیار بازیکن جوانی همچون سامان تورانیان قرار داد.

با این حال فخرالدینی جذب شده و در ۲بازی اخیر هم به‌واسطه مصدومیت صالح حردانی در ترکیب اصلی قرار گرفت. از قضا او بسیار خوش‌اقبال بود که خطای شدید دقیقه سومش روی بازیکن آلومینیوم با کارت قرمز مستقیم داور مواجه نشد. کارشناسان داوری عقیده دارند فخرالدینی در این صحنه باید اخراج می‌شد؛ اتفاقی که اگر رخ می‌داد، استقلال باید کل مسابقه را ۱۰‌نفره بازی می‌کرد و اگر نتیجه نمی‌گرفت، فشار بسیار شدیدی روی فخرالدینی می‌آمد.

کد خبر 844818
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    چهل ساله فوتبال می بینم و بازی می کنم تا حالا ندیدم ونشنیدم داوران تو ده دقیقه اول بازی بازیکنی رو اخراج کنن یجور قانون نانوشته داوریه که برای کنترل بازی داوران کلا با بازیکنان مماشات می کنند هرچند تکل فخرالدینی فقط اخطار داشت چون از خوش اقبالیش یا هرچی که بود بازیکن پرید و تکل با باریکن برخورد نداشت و همچنین تکل برای توپ بود چون ارتفاع نداشت واینجور نبود که ساق بازیکن رو نشونه رفته باشه