باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر مدارس برخی شهرها و استان های جنوبی غیر حضوری شد.

آزمون غيرحضوري

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر در سراسر استان مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

برخی مدارس استان فارس غیرحضوری شدند

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد : در پی اعلام هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌اموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین فردا ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

بر این اساس سایر مدارس در استان فارس باز و آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

مدارس و دانشگاه‌های ۴شهرستان بوشهر غیرحضوری است

ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز اعلام کرد: به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد

 با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل، کلاس درس برخی مدارس شهرستان های جنوب کرمان برای فردا(سه‌شنبه) و بعضی دیگر نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند و آموزش ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

 مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.

 همچنین شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش بینی بارندگی بیشتری در آنها شده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند.
 

کد خبر 844776
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha