بارش‌های  رگباری  همراه  با  رعد  و  برق  وزش  باد  شدید  و  در  برخی  مناطق  تگرگ  به  استان‌های  جنوبی  می‌رسد.

باران

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) با تقویت سامانه بارشی فعالیت آن در نیمه جنوبی کشور تقویت می‌شود و استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، نیمه جنوبی و شرق اصفهان، کرمان، هرمزگان، جنوب یزد، سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز را در برمی‌گیرد.»
کبری رفیعی افزود: «بارش‌ها در روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) در فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان شدت بیشتری دارد. روز چهارشنبه (۲۹ فروردین) نیز همین شرایط بارندگی شدید همراه با رعد و برق در استان‌های سیستان و بلوچستان هواشناسی کشور، بارندگی به تناوب با شدت و ضعف تا آخرین روز هفته جاری ادامه دارد. امروز سه شنبه ( ۲۸ فروردین) در شمال شرق و نوار شرقی کشور وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی شده‌است.
از امروز سه‌شنبه (۲۸فروردین) تا پنجشنبه (۳۰فروردین) آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است و محدودیت فعالیت‌های دریایی را رقم می‌زند.
احتمال رگبار پراکنده در آسمان پایتخت نیز پیش‌بینی می‌شود. نوسانات دمایی تهران نیز بین ۲۲ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد است و روند افزایشی دما تا پایان هفته در تهران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:
فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | هشدار قرمز برای ۴ استان

کد خبر 844676

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha