نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیل در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد، محقق می‌شود.

علم الهدی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در پیامی به مناسبت حمله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بیان کرد: احساس حلاوت این غرور دینی بر ملت غیرت‌مند ایران اسلامی مبارک باد.

بازوان توانا و سرانگشت معجزه نمای غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امتثال فرمان فرمانده کل قوا، حجت امام زمان(عج) و رهبر حکیم دلاور در تنبیه دشمن متجاوز که موجب سرور و شادمانی جهان اسلام شد؛ امید است قلب مقدس صاحب و آقای ما حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه) را خوشنود سازد و تبسم رضایت‌مندی از این شجاعت ایثارگرانه سربازانشان و سپاه آن حضرت بر شکوفه لب‌های زیبایشان نقش بندد.

در ادامه این پیام آمده است؛ داغ‌های طاقت فرسایی که در مدت ۱۹۰ روز بر دل‌های مجروح ستم دیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک‌ها و پهبادهای نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه عنوان کرد: ما به تقلید از امام بزرگوار بر دست و بازوی این رزمندگان مقتدر بوسه می‌زنیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم. بدیهی است در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد، محقق می‌شود.

کد خبر 844668
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha