سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب و نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی مناطق تگرگ رخ می‌دهد. ۹

با تقویت سامانه بارشی، این شرایط سه‌شنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

بیشینه بارش سه‌شنبه در هرمزگان، شرق و جنوب فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، شرق فارس و جنوب و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

امروز خلیج فارس و از سه‌شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی هستند.

کد خبر 844500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    4 0
    پس کجا برف میبارد تیتر زدن
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 0
    آخی خدامیدونه
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    3 0
    آخی راست میگی خدامیدونه🤷‍♀️
  • مریم IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 5
    همین الان بوشهر بارون و رعدوبرق شدید هست...خدایا شکرت
  • زينب بانو IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    الحمدلله ان شاالله اینقدر ببارد شاید فقرا هم نصیبی از میوه های گران قیمت که در خاک وطن خودشان ببار می آید بتوانند بخورند فعلا با صادرات ایران میوه ها خوراک مردم کشورهای دیگر و مردم غنی ایران می شود متأسفیم از این همه بی درآیتی و تورم شدید که دامن فقرا نگون بخت را گرفته بخاطر بی بصیرتی وبی تدبیری بعضی از مسئولین