هفته‌هاست تیم سپاهان با مربیگری مورایس وارد بحران شده است اما نتوانسته از ناکامی ها بیرون بیاید.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین تماشاگران معترض تیم سپاهان برای اینکه اعتراض خود را به نتایجی که تیم سپاهان با مربیگری مورایس گرفت، محرم را صدا زدند و برخی از شعارهای آنها علیه تیم سپاهان به مسائل شخصی این مربی برمی‌گشت!

هفته‌هاست تیم سپاهان با مربیگری مورایس وارد بحران شده است اما نتوانسته از این بحران بیرون بیاید و این موجب اعتراض تماشاگران تیم سپاهان شده است. آنها خواهان برکناری این مربی پرتغالی شده اند. البته که باشگاه سپاهان بر مبنای احساس تصمیم نخواهد گرفت و اینطور نیست که بلافاصله بعد از شعار تماشاگران قرارداد این مربی را فسخ کند اما شرایط در اصفهان اصلا به سود تیم مورایس نیست و اگر وضعیت همین طور ادامه یابد، این مربی حتی در صورت تمایل باشگاه شرایط روحی و روانی خوبی برای ادامه کار در دیار نصف جهان نخواهد داشت.

این اتفاق یک بار حتی برای امیر قلعه‌نویی هم رخ داده بود. شکست در برابر نساجی در خانه و از دست دادن شانس قهرمانی موجب شعار علیه سرمربی وقت تیم سپاهان شد و در ادامه عرصه برای او این قدر تنگ شد که جای خود را به مربی جدید داد.

شاید مورایس فصل را به پایان ببرد اما به طور حتم با این روند آینده خوبی در تیم اصفهانی نخواهد داشت، چون مردم در تیم‌های محبوب و بزرگ تاثیر گذار هستند.

کد خبر 844165

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    27 2
    محرم رو هم خودشون بیرون کردند!
  • قلی پور IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    17 16
    سلام من یک طرفدار تیم تراکتورم ازوقتی که گل محمدی از پیروزی استعفا داده مافیای فوتبال با هماهنگی بازیکنان سفارشی در تیم‌های مطرح مانند سپاهان و تراکتور، ومهندسی نتایج دنبال تیم برای این آقا هستند . خدا وکیلی گل محمدی اندازه یک دهم مورایس وخمس مربیگری بلده؟
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    23 13
    سپاهان اگه بهترین مربی دنیا را هم بیاورد به جایی نخو.اهد رسید
    • مجید IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      2 4
      مردونه نه همه برای یک نفر منم همینا میگم چطور سپاهان نیم فصل اول تا هفته ۱۲ مدعی اصلی قهرمانی بود حالا واسه سهمیه میجنگه!!@
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    11 11
    مشگل سپاهان سرمربی نیست آقایون میخواستند وکمربستن که سپاهانو وارد این شرایط کنند که کردند
  • کیون IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    13 12
    بهترین گزینه در حال حاضر یحیی گل‌محمدی است که میتونه سپاهان را قهرمان کند من خودم سپاهانی هستم الان باید سکان را به یحیی سپرد که تیم هم ندارد