رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال حمله نظامی تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی ادعا کرد که واشنگتن به دنبال اجتناب از جنگ و به همین دلیل با مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی در تماس است.

چارلز براون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، چارلز براون در گفت و گو با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شد که آمریکا واقعاً تلاش دارد که از وقوع جنگ اجتناب کند و این بخشی از گفت‌وگوی من با همتایانم در منطقه (خاورمیانه) از جمله با وزیر جنگ اسرائیل بوده است.

وی در مورد احتمال دخالت نیروهای آمریکایی در هرگونه درگیری میان تهران و تل آویو گفت: ما اقدام هایی انجام می دهیم تا نه تنها از وقوع جنگ در منطقه جلوگیری شود، بلکه در همان حال از حفاظت از نیروهایمان در منطقه اطمینان یابیم.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در پاسخ به سوال مجری که در فحوای کلام خود احتمال ورود نیروهای ایالات متحده به درگیری احتمالی میان ایران و رژیم صهیونیستی را مطرح کرده بود، گفت: البته چنین احتمالی وجود دارد اما این چیزی است که ما تلاش می کنیم از وقوع آن اجتناب کنیم.

براون به تازگی در سنای آمریکا مدعی شده بود که حمایت تهران از حملات به نیروهای آمریکایی و مشارکت ایران در چنین حملاتی به بی‌ثباتی بیشتر در منطقه دامن می‌زند.

وی در ادامه هراس واشنگتن از برنامه هسته ای تهران ادعاهای بی اساس مبنی بر تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای را تکرار و ادعا کرد: گروه‌های شبه ‌نظامی نیابتی ایران از حملات هفتم اکتبر به ‌عنوان فرصتی برای حمله به نیروهای آمریکایی در سوریه، عراق و دریای سرخ استفاده کردند.

کد خبر 843888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 2
    آمریکای جنایتکار و بی منطق غلط کرده که خودش را وارد جنگ ایران و اسرائیل کند. اگه آمریکا وارد جنگ شد ، چین ، روسیه ، کره ی شمالی و کشورهای منطقه نیز به پشتیبانی ایران قدرتمند وارد جنگ خواهند شد. پس منطقی و عقلایی هست آمریکای جنایتکار خودش را درگیر این جنگ نکند.
  • عباس محمدی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 1
    ایران باید حمله تلافی را چنان انجام دهد که از رژیم و نیروی رژیم حرامزاده صهیونیستی اثری نباشد و قدرتی نداشته باشد که بار دگر حمله کند
  • ZA ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 1
    امریکای احمق باید بداند که در گیر شدن در جنگ با ایران چقدر هزینه را خواهد پرداخت، اینجا تنها ایران نیس بلکی امت اسلامی است بدانید جنگ صلیبی رخ میدهد جنگی که پدران تان بازنده میدان بودند
  • کرامت. IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    سلام.عزیزان. سپاه.و.ارتش..امریکا.اگر. وارد.جنگ.شود. کشورهای.دوست. هم.وارد.میشوند. والا. اسراعیل. محو.میشود. به.قوه.عدل.الهی