سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

مدیرعامل شرکت توانیر از ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی براساس مصوبه شورای عالی انرژی خبر داد.

کولر گازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی ظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انرژی، وظیفه ممنوع کردن تبلیغ کالاهای با مصرف انرژی بالا و فاقد سازگاری لازم با اقلیم های مختلف کشور را برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته تا این وزارتخانه با همکاری دستگاههای ذیربط به ویژه سازمان صداوسیما اقدامات لازم را برای ممنوعیت تبلیغ این گونه کالاها براساس پیشنهاد وزارتخانه های نفت و نیرو و هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عمل آورد.

این مصوبه درحالی صادر شده که به‌تعدد شاهد تبلیغ کولرهای گازی از شبکه‌های مختلف صداوسیما و گاها بنرهای شهری هستیم.

درحالی که مصرف ۲۰ میلیون کولر آبی در کشور در فصل گرم سال، ۱۰ هزار مگاوات است، شاهد مصرف ۲۰هزار مگاواتی ۱۰ میلیون کولرگازی در کشور در فصول گرم سال هستیم.

کد خبر 843339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 0
    عه، عجب!!! حالا کولر گازی متهم شد؟! شما که قبض برقشو چند ده برابر حساب میکنید و حالا تبلیغشم ممنوع کردید؟ اینو میدونستید که "مصرف آب" کولر آبی چند لیتره در ساعت؟! کولر گازی مصرف آبی نداره که. ما بحران آب داریم یه برق مصرف میکنه که اونم پله ای چند برابر حساب میکنید باهامون ... . کولر ابی هم اب رو به سرعت تبخیر میکنه و هم برق مصرف میکنه و هم از کف تشتکش اگه شناورش تنظیم نباشه چه ابی رو هدر میده!.. . همه این رو میدونیم .