مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
۱ نفر

مرد جوان در دفاع از خواهرش و به خاطر اختلاف مالی ۴۰۰ میلیونی، نقشه جنایت مسلحانه کشید اما در نهایت دستگیر شد.  

متهم

همشهری آنلاین - ‌حوادث : شامگاه ۲۴ اسفند مردی با پلیس تماس گرفت و گفت جسد خونین مردی در پارک جنگلی مسگرآباد افتاده است. وقتی ماموران در محل حادثه حاضر شدند، چشمشان به جسد خونین مردی جوان افتاد. فردی که با پلیس تماس گرفته بود هنوز وحشت زده بود. او گفت: در حال عبور از پارک بودم که دیدم یک خودروی ۲۰۶ در حاشیه پارک توقف کرد. او جسد مردی را از داخل ماشین بیرون آورد و بعد متواری شد. من هم وحشت زده به پلیس زنگ زدم.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوان هدف شلیک گلوله قرار گرفته و از زمان مرگ او مدت زیادی نمی‌گذرد. هویت مرد جوان نامشخص بود اما با بررسی شماره پلاک خودروی پژو ۲۰۶ مشخص شد که خودرو متعلق به مردی به نام سعید است. تصویر صاحب خودرو با تصویر مقتول یکی بود و بدین ترتیب هویت قربانی جنایت بدست آمد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که سعید چند ماهی می شد که با دختری به نام فرناز کار می کرده اما با وی دچار اختلافات مالی شده بود. حتی فرناز از مقتول شکایت کرده و دادگاه، سعید را محکوم به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان کرده بود. حتی مشخص شد که برادر فرناز نیز، مقتول را تهدید به قتل کرده بود. همین کافی بود تا دستور بازداشت برادر فرناز صادر شد. ‌

او دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد. وی گفت: خواهرم با مقتول دچار اختلاف مالی شده بود و حتی دادگاه هم، وی را محکوم به پرداخت بدهی اش کرده بود. اما او حاضر به پراخت ۴۰۰ میلیون بدهی اش نبود و مدام برای خواهرم و نامزدم مزاحمت ایجاد می‌کرد. چندین بار به سعید تذکر داده بودم اما مزاحمت های او تمامی نداشت. سرانجام شب حادثه با او قرار گذاشتم و با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بودم به او شلیک کردم و وی را به قتل رساندم.

وی ادامه داد: بعد از قتل سوار خودروی ۲۰۶ مقتول شدم و جسد را در حوالی مسگرآباد در خیابان رها کردم و از آنجا متواری شدم.

کد خبر 843045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha