مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

قاچاقچی انسان که برای فرار از دست پلیس از هویت‌های جعلی استفاده می‌کرد به اتهام قتل مردی ۴۱ ساله‌ دستگیر شد.  

قاتل هزار چهره

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از دیلی میل، اواخر ماه گذشته میلادی پلیس همیلتون شهری در تورنتوی کانادا، از طریق تماس تلفنی در جریان قتل فرناندو رینا اویدو، ۴۱ ساله در آپارتمانش قرار گرفت. او به ضرب گلوله به قتل رسیده بود و در تحقیقات اولیه و بررسی‌ دوربین مدار بسته مشخص شد که فردی به خانه فرناندو آمده و بعد از مدتی از آنجا خانه خارج شده است.

این فرد، بی‌شک عامل جنایت و و از همان زمان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری او شروع شد تا اینکه پلیس با سرنخ‌هایی که در اختیار داشت توانست قاتل را به نام گارسیا گوتیرز ۴۶ ساله که یک مهاجر غیر قانونی مکزیکی است، شناسایی کند.

حکم اعدام برای قاچاقچی هزارچهره

پلیس اعلام کرد این مرد ۴۶ ساله حداقل ۸ بار به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و یکی از اعضای باند قاچاق انسان است که به صورت غیر قانونی افراد را از مرز عبور می‌دهند.

به گزارش پلیس، بررسی پرونده این مرد نشان می‌دهد که او با ۷ هویت مختلف، ۲۰ بار مرتکب انواع جرایم شده و احتمال می‌رود که افراد بیشتری را به قتل رسانده باشد.

کریگ بوچیت، رئیس پلیس همیلتون گفت: با اطلاعاتی که از گارسیا(قاتل) به دست آمد تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری او آغاز شد و در روز دوشنبه وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

او افزود: گارسیا بدون وثیقه در زندان باتلر کانتی نگهداری می شود و قرار است به زودی در دادگاه حاضر شود.

کد خبر 842986
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha