روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «فعالیت برخی از مراکز معاینه فنی به علت اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه ملی معاینه فنی وزارت کشور غیر فعال بود که با پیگیری‌های صورت پذیرفته از دستگاه‌های مسئول این مشکل رفع شد.»

معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین، چند روزی است که شهروندان برای دریافت نوبت مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو با مشکل مواجه شده اند. روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با صدور اطلاعیه ضمن عذرخواهی از شهروندان اعلام کرد:

«ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان گرامی، به اطلاع می رساند بنا بر پیگیری های صورت پذیرفته توسط دستگاه های مسئول مشکل اختلال در شبکه ارتباطی مراکز معاینه فنی بر طرف گردیده و در حال حاضر کلیه مراکز معاینه فنی مشغول به ارائه خدمات به شهروندان می باشند.

ضمنا خودروهای دارای نوبت اینترنتی که به علت عدم فعالیت مرکز موفق به مراجعه نشده‌اند، می‌توانند در روزهای آتی براساس همان نوبت و هزینه پرداختی با اولویت پذیرش به مرکز معاینه فنی مراجعه کنند. همچنین در تمامی مراکز معاینه فنی شهر تهران پذیرش حضوری انجام می‌شود و شهروندانی که به علت تکمیل ظرفیت مراجعه اینترنتی از طریق سامانه «تهران من» یا سامانه «شهرزاد» موفق به دریافت نوبت نمی‌ شدند، می‌توانند به صورت حضوری مراجعه کنند. البته توصیه می شود جهت جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد صف در مراکز، شهروندان حدالامکان از مراجعه اینترنتی استفاده کنند.»

کد خبر 842763
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha