مجموع نظرات: ۲
شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

دعوای ٣ همخانه در آپارتمانی واقع در جنوب غرب پایتخت، پایان خوشی نداشت و با جنایت پایان یافت.  

قتل - چاقو

همشهری آنلاین - حوادث :ساعت ۱۸ پانزدهم فروردین به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که یک درگیری مرگبار در جنوب غرب تهران رخ داده است.در جریان این درگیری سه نفر زخمی شده که پس از انتقال به بیمارستان، یکی از آنها که جوانی ۲۵ ساله بود به کام مرگ رفت.

به دستور بازپرس تحقیقات در این پرونده آغاز و مشخص شد این ۳ نفر اهل کشور افغانستان و با یکدیگر همخانه بوده اند. آنها روز حادثه با هم درگیر شده بودند که یکی از آنها با چاقو به جان دو نفر دیگر افتاده بود اما خودش هم در درگیری زخمی شده بود. بررسی ها نشان می داد که آنها با یکدیگر همخانه بودند و ماموران برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به تحقیق از جوانی که زخمی شده بود پرداختند.

وی گفت: من و مقتول و قاتل به همراه چند نفر دیگر خانه ای در جنوب غرب تهران اجاره کرده بودیم. قاتل اما مدام دوستانش را به خانه دعوت می کرد و مهمانی راه می انداخت. ما بارها به قاتل تذکر داده بودیم اما او به هیچ عنوان رعایت نمی کرد. با وجود فضای کم، مدام دوستانش را به خانه دعوت می کرد که همین مسئله باعث اختلاف میان ما و قاتل شده بود.

وی ادامه داد: روز حادثه هم باز مهمان به خانه آورد و مزاحم خواب ما شد. درگیری میان ما شروع کرد که قاتل با چاقو، ضرباتی به من و مقتول زد. قاتل هم در درگیری زخمی شده که هم اکنون در بیمارستان بستری است.

تحقیق از عامل جنایت، پس از آنکه از بیمارستان مرخص شود، آغاز خواهد شد.

کد خبر 842306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    به خودشان هم رحم نمی کنند
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 0
    مهاجران افغان علاوه بر خودشان باعث ناامنی برای مردم و زن و بچه کشور ما نیز شده اند .مردم از دست اندرکاران امنیتی کشور درخواست بررسی و تصمیم گیری جدی در این خصوص را دارند