مجموع نظرات: ۲
شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

یکی از اشرار جنوب پایتخت معروف به شاسکول که بارها به خاطر شرارت هایش در محل چرخانده شده بود، درحالیکه سوار بر سانتافه خود بود هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.  

اسلحه

همشهری آنلاین - حوادث : شامگاه پانزدهم فروردین ماه ساکنانی خیابانی در جنوب پایتخت صدای شلیک گلوله ای را شنیدند و پلیس را خبر کردند. طولی نکشید که قاضی موسی رضا زاده بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافتند و با جسد مردی جوان که پشت فرمان خودروی سانتافه بود مواجه شدند.

او از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته و بررسی ها نشان می داد که مقتول از اراذل و اوباش های سطح یک منطقه ای در جنوب تهران بوده است. او ۳۴ ساله و معروف به شاسکول بود. این مرد شرور بارها به خاطر جرایم و شرارت هایش بارها در محل چرخانده شده بود. بررسی ها نشان می داد که وی شب حادثه سوار بر سانتافه خود بوده و قصد داشته به خانه مادرش برود و سری به او بزند.

وی زمانی که به مقابل خانه مادرش رسیده هدف حمله قاتلانش قرار گرفته بود. آنها سوار بر خودرویی بودند که به خودروی مقتول نزدیک شده و یکی از آنها با اسلحه کلت، سر وی را هدف قرار داده و شلیک کرد. عاملان جنایت پس از قتل فرار کردند.

تحقیقات نشان داد که شاسکول با افراد زیادید اختلاف و درگیری داشته است. او خودش را گنده لات محل می دانسته و اغلب بر سر قدرت نمایی با افرادی درگیری داشته و مدام با آنها کل کل می کرده است. حالا تیم جنایی تحقیقات خود را آغاز کرده اند تا به زودی عاملان این قتل مسلحانه را شناسایی و دستگیر کنند.

کد خبر 842305

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    همین لات ها که سلاح سرد و گرم حمل می کنند و همواره رفتار های هنجارشکنانه و بی قانونی دارند و تجربه ی زندان رفتن دارند و در جامعه تجربه عملی فعالیت های خلاف دارند ، یکی از خطرات این افراد ظرفیت بالای آنها در مزدور شدن برای دشمنان است که آنها را امکانات و پول بدهند و به جامعه و امنیت ضربه بزنند.