تیم گل‌گهر از زمان حضور در لیگ برتر هرگز موفق به شکست پرسپولیس نشده و اکنون با هدایت سرمربی یونانی به دنبال شکست این طلسم است.

پورعلیگنجی

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس که سال گذشته خورشیدی را در فرمی مطلوب و با ارائه نمایش‌هایی جذاب و تماشایی پشت سر گذاشت، در آغاز سال جدید روز یکشنبه باید در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود. گل‌گهر برای پرسپولیس رقیب خاصی است؛ چراکه از زمان حضور این تیم در لیگ برتر طی ۱۲‌دیدار، هرگز برابر قرمزها موفق به کسب پیروزی نشده. از قضا تیم سیرجانی در بخشی از این بازه زمانی ستارگان خوب و ترکیبی قدرتمند را در اختیار داشت، اما باز هم مقابل پرسپولیس نتوانست هر ۳‌امتیاز را بگیرد.

حالا دستیابی به این هدف می‌تواند برای مارینوس اوزونیدیس یونانی یک ماموریت ویژه باشد؛ مردی که بازی رفت را با یک گل به قرمزها باخت، اما تیمش فوتبال خوبی بازی کرد و یک گلش هم با اشتباه جنجالی کمک‌داور نادیده گرفته شد.

کد خبر 842125
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    پرسپولیس دربازیهای بافیمانده فصل فقط بفکر ۳امتیاز هر بازی است مهم نیست کدام تیم وبا کدام سرمربی باشد انشاالله با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان باهوشی که دارد در پایان فصل جام را خواهد گرفت به امید قهرمانی پرسپولیس یاعلی مدد