نیروهای گروهک تروریستی جیش‌الظلم در ابتدای آغاز درگیری در شهرستان راسک، از ارتفاعات سمت بیمارستان راسک به مقر سپاه آتش گشودند که با پاسخ متقابل نیروهای سپاه مواجه شدند.

تیراندازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم در این بین تعدادی از نیروهای گروهک تلاش کردند از طریق انفجار وارد مقر سپاه شوند که با هوشیاری رزمندگان مواجه شده و این اقدام آنها با آتش سنگین نیروهای سپاه ناکام ماند و در این حین حداقل یک تروریست به هلاکت رسیده و چند تن نیز زخمی شدند.
به گفته یک منبع آگاه، حداقل یک تروریست دیگر نیز در جریان تیراندازی‌ها به هلاکت رسیده است.
هم‌اکنون رزمندگان در حال پاکسازی منطقه هستند.

کد خبر 842050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    مردم دارند تماشا می‌کنند. نیروهای ما باید در اطراف پاسگاه با لباس بومی و در خانه‌های اطراف باشند و در صورت درگیری اونها را محاصره و سقط کنند.
  • اﻳﺮاﻥ IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    اﮔﺮ ﻣﺮﺯ اﻳﺮاﻥ ﺑﺎ ﭘﺎﻛﺴﺘﺎﻥ و اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﺳﺨﺘﮕﻴﺮﻱ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺷﺪﻳﺪﻱ ﻣﻮاﺟﻌﻪ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻣﻬﺎﺟﺮاﻥ اﻧﻘﺪﺭ ﺭاﺣﺖ ﻭاﺭﺩ ﺧﺎﻙ اﻳﺮاﻥ ﻧﻤﻴﺸﺪﻧﺪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪﺗﺮﻭﺭﻳﺴﺘﻬﺎ اﺯ ﻫﻤﻴﻦ ﻧﻘﻂﻪ ﺩاﺭﻥ ﻧﻘﺸﻪ ﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭا ﭘﻴﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻣﻬﺎﺟﺮاﻥ اﺯﻫﻤﻴﻦ ﻣﺮﺯﻫﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﺭاﺣﺖ ﻭاﺭﺩ ﺧﺎﻙ اﻳﺮاﻥ ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻣﺮﺯﻫﺎﻱ ﺷﺮﻗﻲ ﻛﺸﻮﺭ اﺻﻼ ﺧﻮﺏ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﻧﻤﻴﺸﻮﺩ
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    حضور گروهک تروریستی جیش الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سیستان و بلوچستان به خاطر اهانت ها و خیانت های سران بی ادب پاکستان است چون به خاطر که بابت حضور گروهک تروریستی جیش الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش در خاک پاکستان از برخی کشورهای عربی پول دریافت می کنند.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    گروهک تروریستی جیش الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش و با کمک مالی برخی کشورهای عربی در سیستان و بلوچستان ضد علیه نیروهای ایرانی فعالیت می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.