سخنگوی وزارت خارجه پاکستان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام غیرمسئولانه نیروهای اسرائیلی منجر به ایجاد تنش بزرگ در منطقه می‌شود.

ایران و پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در اسلام‌آباد، ممتاز زهرا در بیانیه‌ای، گفت: پاکستان حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق پایتخت سوریه را به شدت محکوم می‌کند.

در این بیانیه آمده است: ما عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده‌های قربانیان و همچنین مردم و دولت ایران ابراز می‌کنیم.

ممتاز زهرا حمله صهیونیست‌ها به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را نقض غیرقابل قبول حاکمیت سوریه و مغایر با قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل دانست و افزود: این اقدام ثبات و امنیت سوریه را نیز تضعیف می‌کند.

وی تاکید کرد: حملات علیه دیپلمات‌ها یا اماکن دیپلماتیک نیز بر اساس کنوانسیون ۱۹۶۱ وین در مورد روابط دیپلماتیک غیرقانونی است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان تاکید کرد: اقدام غیرمسئولانه نیروهای اسرائیلی منجر به ایجاد یک تنش بزرگ در منطقه‌ای که از قبل نابسامان است، می‌شود.

پاکستان از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا از ماجراجویی اسرائیل در منطقه و اقدامات غیرقانونی آن در حمله به همسایگانش و هدف قرار دادن مراکز دیپلماتیک خارجی جلوگیری کند.

کد خبر 841457

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • انو IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    6 3
    تشکر
  • ناشناس IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 16
    وقتی جمهوری اسلامی ایران به سفارت آذربایجان در تهران حمله میکنه اسرائیل هم رو پیدا میکنه به سفارت ایران در دمشق حمله میکنه
  • ناشناس IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    3 0
    اینگونه محکومیت ها از یک خوب است ولی در نهایت برای ما امنیت و یا جبران از دست دادن چنین افرادی برای همیشه غیر ممکن و جبران ناپذیر است ما باید به هر نحوی یک ایجاد بازدارندگی همیشگی درست کنیم و آن هم تولید صلاح هسته ایی حالا به تعداد چون الان آنها دارند نان داشتن چنین صلاح هایی را می خورنند
  • وحید IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    3 2
    باید تمامی کنسولگری های اسرائیل توی کشورهای مختلف مورد حمله قرار بگیره و مهمترینش هم توی آذربایجان...
  • US ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 1
    اسرائیل انگل جهاتی قوم نفرین شده توسط موسی همیشه در دنیا آواره می مانند و خار در چشم دنیا
  • رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    با ید به برق واب وفرودگاه اسراییل موشک زد تا مردمش از کشور پیاده مهاجرت کننم