رئیس سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران گفت: همه بوستان‌های شهر در روز طبیعت باز و آماده حضور شهروندان است اما با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی (ع) رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

روز طبیعت

به گزارش همشهری آنلاین، علی محمد مختاری درخصوص تمهیدات این سازمان در بوستان‌ها برای «روز طبیعت» اظهار کرد: همه بوستان‌های شهر در روز طبیعت باز و آماده حضور شهروندان است اما با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی (ع) رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت این ایام باید مورد توجه قرار گیرد و بهتر است که بعد از افطار شهروندان به بوستان‌ها مراجعه کنند.

او افزود: کلیه کارگران و نیروهای خدمات شهری و فضای سبز به صورت ۲۴ ساعته در بوستان‌ها مستقر و آماده خدمت رسانی برای انجام نظافت و پاکسازی هستند. همچنین کیسه های زباله هم طبق سال های گذشته توسط نیروهای سازمان پسماند در بوستان‌ها توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در پایان بیان کرد: کارگران و نیروهای خدمات شهری در پایان سیزده بدر آماده انجام نظافت و پاکسازی بوستان‌ها هستند و برای روز ۱۴ فروردین شرایط بوستان‌ها در حالت عادی و معمول خود خواهد بود.

کد خبر 841335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha