چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۵ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین‌: محمود فکری بازیکن پرسابقه تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه 24 آبان از فوتبال خداحافظی کرد.

این بازیکن که با حضور خود در ترکیب تیم ملی ایران در سال‌های اخیر به خط دفاعی این تیم استحکام بخشیده بود.آخرین دیدار خود را در برابر کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا برگزار کرد. محمود فکری در این دیدار به دلیل غیبت رحمان رضایی در این دیدار دو نیمه به میدان رفت.

به همین منظور در جریان بازی تیم ایران برابر کره جنوبی پوستر بزرگی از این بازیکن برابر جایگاه نصب شده بود. محمود فکری در حالی در 37 سالگی  از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد که اکثر  سال‌های فوتبال باشگاهی خود را در تیم استقلال سپری کرده است.

او روز یکشنبه 21 آبان در مصاحبه‌ای پیش از موعد خداحافظی خود را از تیم ملی اعلام کرد.

محمود فکری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره علت خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی گفت: می‌‌خواهم در شرایط آرمانی از فوتبال ملی کنار بروم.
   
محمود فکری اعلام کرد: دیدار با کره جنوبی آخرین مسابقه ملی من خواهد بود چرا که روز بیست و چهارم آبان از میادین ملی خداحافظی خواهم کرد.

وی افزود: البته برای هر بازیکنی چنین روزی وجود دارد و برای میدان دادن به نفرات جوان باید روزی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و این بار نوبت من است که این کار را انجام دهم.

فکری تأکید کرد: دوست ندارم مردم به اجبار مرا کنار بگذارند بلکه می‌خواهم در اوج و در آمادگی کامل کنار بروم.

کاپیتان استقلال راجع به آخرین مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌های 2007 آسیا گفت:‌کره جنوبی تیم بسیار خوبی است و همواره از رقبای اصلی‌ما در مسابقات آسیایی بوده و من امیدوارم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی درباره شرایط تیم باشگاهی خود اظهار داشت: تمامی بازیکنان استقلال با انگیزه بالا تمریناتشان را انجام می‌دهند و امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب کنیم.

کد خبر 8410

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز