چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
۰ نفر

پنج‌شنبه دوم فروردین می توانیم چند بازی تماشا کنیم بازی تیم های کریستیانو، لواندوفسکی و تیم ملی ایران!

تمرین تیم ملی فوتبال ایران

هشمهری آنلاین - سال جدید برای فوتبال ایران، با تیم ملی شروع می‌شود. تیمی که انتظار می‌رود همزمان با تحول سال، خودش هم یک تحول بزرگ را تجربه کند و کاملا جوان شود. امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم نیز وعده داده بود که تیم ملی در سال جدید، کاملا جوان خواهد شد. ایران از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوم فروردین، باید سومین مسابقه‌اش در دور اول مقدماتی جام جهانی را در ورزشگاه آزادی روبروی ترکمنستان پشت سر بگذارد. این اولین بازی رسمی فوتبال ایران در سال جدید خواهد بود. تیم امیر قلعه‌نویی فعلا با ۴ امتیاز در صدر جدول این گروه دیده می‌شود. ترکمنستان هم از دو بازی قبلی فقط یک امتیاز گرفته است.

در همین روز، همه قدرت‌های دیگر فوتبال آسیا نیز در مقدماتی جام جهانی به زمین مسابقه می‌روند. قطر که به تازگی برای دومین بار متوالی قهرمان قاره لقب گرفته، با کویت مسابقه خواهد داد. در این گروه رقابت نزدیکی بین کویت وهندوستان برای کسب رتبه دوم وجود دارد و صدرنشینی قطر تقریبا مسجل به نظر می‌رسد. ژاپنی‌ها که در یک چهارم نهایی از جام ملت‌ها کنار رفتند، در این روز با کره شمالی مسابقه خواهند داد. در این گروه هم باید ژاپن را سرگروه قطعی دانست و رقابت نزدیکی را برای دوم شدن بین کره شمالی و سوریه تماشا کرد. کره جنوبی نیز در اولین بازی در دوران بعد از کلینزمن، با تایلند روبرو خواهد شد. تایلند به لحاظ دفاعی، یکی از تیم‌های غافلگیرکننده این دوره جام ملت‌های آسیا بود. استرالیا نیز در خانه یک بازی کم‌دردسر را با لبنان برگزار خواهد کرد. هیجان‌انگیزترین بازی فوتبال آسیا در دومین روز از فروردین اما میان عربستان و تاجیکستان برگزار می‌شود. تاجیک‌ها که شگفتی‌ساز بی چون و چرای جام ملت‌ها بودند، ساعت ۲۲:۳۰ پنح‌شنبه باید در ریاض یک بازی سخت را پشت سر بگذارند. اولین تجربه نشستن برانکو روی نیمکت تیم ملی چین نیز امروز روبروی سنگاپور رقم خواهد خورد.

در این روز، رقابت‌های پلی‌آف صعود به یورو نیز برگزار می‌شود. بازی‌های حساس امروز در این مرحله، دو نبرد همزمان بین لهستان و استونی و همچنین ولز و فنلاند است. برنده‌های دو بازی در نهایت بر سر یک سهمیه جام ملت‌ها مبارزه خواهند کرد.

در این روز، رقابت‌های پلی‌آف صعود به یورو نیز برگزار می‌شود. بازی‌های حساس پنجشنبه در این مرحله، دو نبرد همزمان بین لهستان و استونی و همچنین ولز و فنلاند است. برنده‌های دو بازی در نهایت بر سر یک سهمیه جام ملت‌ها مبارزه خواهند کرد.

کد خبر 840161

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    4 2
    با این تیم به هیچ جا نمی رسیم
  • ع IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    تیم اصلی پیره ،تیم باید جوان بشه جوان شده بازهم به جایی نمیرسه پ ن شما بگید چکار کنند ...
  • ناشناس IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    چار تا جوون که بهشون ام بازی نمیده ملاک جوان‌گرایی نیست