آرش برهانی پس از شکست تیمش برابر فجر سپاسی از هدایت تیم گیلانی کناره‌گیری کرد.

آرش برهانی - تیم شهرداری آستارا

به گزارش همشهری آنلاین، آرش برهانی سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از شکست در بازی برابر فجر سپاسی شیراز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از هدایت تیم فوتبال شهرستان آستارا استعفا داد.

در قسمتی از این پیام آماده است: «تشکر ویژه می‌کنم از هواداران عزیز به خاطر لطف و محبتی که به بنده و بچه‌های تیم داشتند، هرگز خوبی‌های شما را فراموش نخواهم کرد؛ هوادارانی بافرهنگ و با درک بالا از مسائل فوتبال و دوست‌داشتنی که بعد از باخت به تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، با وجود ناراحتی زیادی که داشتید، صحبت‌ها و لطفی که به بنده داشتید، تصمیم به جدایی برای من سخت بود.

وی در ادامه عنوان کرد: اما همان‌طور که در جریان مشکلات باشگاه هستید، تاکنون شاهد بدقولی‌های زیاد و عدم انجام تعهدات بودم که کار را برای کادر فنی و بازیکنان تیم سخت کرد و ادامه همکاری بنده به صلاح تیم دوست‌داشتنی آستارا نیست.

وی افزود: امیدوارم با رفتن من شرایط بهتر شود و بازیکنان باغیرت تیم شهرداری آستارا که تنها دلخوشی ورزشی شهرستان هستند، روزهای بااقتدار پیش رو داشته باشند.

در پایان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور شهرداری آستارا با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

کد خبر 840115
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha