رئیس احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت فراموش نخواهد شد روز ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) چه کسی نخست وزیر اسرائیل بود.

لاپيد

به گزارش همشهری آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی بار دیگر از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «حافظه ما کوتاه نبوده و به یاد داریم چه کسی حماس را ایجاد کرد و چه کسی به تامین مالی آن پرداخته و چه کسی نخست وزیر اسرائیل در روز ۷ اکتبر بوده است».

این در حالی است که امروز «اسحاق بریک» ژنرال ارشد و ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست تمام عیار این رژیم در برابر مقاومت فلسطین، اذعان کرد که «اگر نتوانیم گروگانها را زنده آزاد کنیم، این جنگ در افکار عمومی، به عنوان بدترین شکست ثبت خواهد شد».

بریک با انتشار یادداشتی در روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت: «برای مدت زمان طولانی نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم. رخدادهای غزه و حزب الله لبنان به زودی گریبان ما را خواهد گرفت و حقیقت با تمامی ابعاد پنهانش، برملا خواهد شد».

وی با بیان اینکه «جبهه داخلی اسرائیل، به هیچ عنوان، آماده جنگ منطقه‌ای نیست»، تأکید کرد: «این جنگ، هزاران بار سخت‌تر و خطرناکتر از جنگ در نوار غزه است. هر روز سربازان ما [در غزه]، به خاطر تله‌های انفجار و منازل بمب‌گذاری شده، کشته و زخمی می‌شوند».

کد خبر 839875
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha