جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

همین شهر شلوغ و آلوده خودمان، زیباترین شهر دنیاست، اگر این همه آدم توش وول نخورند. این را راحت می شود فهمید، کافی است یک سال تصادفا نتوانید بروید مسافرت و بمانید توی شهر. اولین باری که از خانه می زنید بیرون، شگفت زده می شوید.

در شهر بمان

به گزارش همشهری آنلاین، شهری که همیشه می دیدید، روزهای عید جای تمیزو خلوت و ساکتی است که جان می دهد برای پیاده روی، این طرف و آن طرف رفتن و کشف کردن گوشه های جدید. انگار یک روستای دوست داشتنی را گرفته باشند و چند کیلومتر کش داده باشند. باقی روزهای سال، کسی قدر این زیبای خفته را نمی داند. تنها فرصت ملاقات با او را از دست ندهید.

رفقا در شهر
دوستان مسافرت نرفته و پایه تان را شناسایی کنید و یک روز برای با هم بودن ازشان قول بگیرید. چون در گیرو دار مهمان بازی، همه انقدر کمیاب می شوند که اگر دچار افسردگی پس از تحویل سال هم شده باشید، هیچ کس نیست که به فریادتان برسد. اگر هم کسی پایه نبود، خودتان تنهایی در خیابان های خلوت شهر قدم بزنید و پیاده روی کنید.

پیاده با زاویه ۴۰ درجه
کوه کلا خوب است. چه در سرمای زیر ده درجه و چه در گرمای چهل درجه. کوهنوردان حرفه ای برای عید برنامه چند روزه دارند. اما برای آماتورها همین تپه پشت خانه هم کفایت می کند و یک جورهایی حکم همان پیاده روی اول صبح را دارد. فقط با این تفاوت که زمین پیاده روی تان را باید کمی شیب دار انتخاب کنید.

در شهر بمان | مقصد همینجاست

دیدار در وقت اضافه
اگر تا حالا موزه نرفته اید، یک نصفه روز را برایش وقت بگذارید. البته توقع نداشته باشید که ورودی شان نصف قیمت یا مجانی باشد؛ چون روزهای خوش موزه همین روزهاست. پس این کار فرهنگی را هم بگذارید توی برنامه تان که دیگر در روزمرگی فرصتش را نخواهید داشت.

خونسرد در اتوبان
حالا وقتش است. بعد از شلوغی سرسام آور روزهای آخر سال و قفل بودن همیشگی خیابان ها می توانید خودروی شخصی‌تان را از پارکینگ بیرون بیاورید و در ریلکس ترین حالت ممکن در باند سرعت اتوبان رانندگی کنید و از خلوتی خیابان ها لذت ببرید.

در شهر بمان | مقصد همینجاست

با چشمان کاملا باز
حالا که مراکز خرید از شلوغی سرسام آور آخر سال خلاص شده اند، وقت خوبی برای خرید کردن در خلوت ترین حالت فروشگاه هاست. می توانید حسابی وقت بگذارید و اجناس را وارسی کنید و با بهترین قیمت خرید کنید.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 839825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha