مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

مرد بی خانمان آمریکایی بعد از کشتن ۳ نفر و ایجاد رعب و وحشت در فیلادلفیا، تسلیم پلیس شد.

مرد آمریکایی قاتل

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از الجزیره، روز شنبه گذشته آندره گوردون، ۲۶ ساله که مدتی بود بین بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کرد و جا و مکان مشخص نداشت با انگیزه‌ای که هنوز مشخص نشده، جنایتی هولناک را رقم زد. آندره آن روز را با سرقت یک وسیله نقلیه در فیلادلفیا آغاز کرد و حدود ۶۵ کیلومتر به سوی حومه شهر رانندگی کرد تا به خانه نامادری‌اش رسید. او پس از ورود به این خانه نامادری ۵۲ ساله خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و بعد سراغ خواهر ۱۳ ساله خود رفت و او را نیز هدف گلوله قرار داد و از پای درآورد. ۳ نفر دیگر از جمله یک خردسال که در خانه بودند، خود را مخفی کردند و آندره به دنبال آنها می‌گشت تا اینکه یکی از آنها مخفیانه پلیس را در جریان این حمله مرگبار قرار داد. تیمی از ماموران راهی محل حادثه شدند و خانه را محاصره و از آندره خواستند که خود را تسلیم کند. مرد مسلح اما دور از چشم پلیس توانست فرار کند و وارد یکی از خانه‌های همسایه شود. او در آنجا یک زن ۲۵ ساله که مادر دو کودک خردسال بود را به قتل رساند و به سرعت گریخت. وی سپس وارد وارد یک فروشگاه شد و از آنجا سرقت و یک مرد ۴۴ ساله را زخمی کرد و سوار بر یک خودروی دزدی به فرارش ادامه داد.

پلیس که در تعقیب مرد مسلح بود، برای امنیت مردم رژه سنتی روز سنت پاتریک و حتی شهربازی شهر را تعطیل کرد. آندره در این تعقیب و گریز وارد یک خانه دیگر شد که اهالی خانه از طریق پنجره فرار کردند و آندره به محاصره پلیس درآمد اما باز هم توانست فرار کند.

پلیس محلی برای دستگیری این مرد خطرناک از اف بی آی و پلیس ایالتی هم کمک گرفت اما مرد جنایتکار موفق به فرار شد و در حالی که تحقیقات برای دستگیری او ادامه داشت، وی روز بعد در حالیکه در خیابان قدم می‌زد، به سوی یکی از افسران پلیس رفت و خود را تسلیم کرد.

به گفته نلسون ویتنی، کلانتر شهر فالز، هنوز انگیزه این مرد از جنایت مشخص نیست و تحقیقات از او ادامه دارد.

کد خبر 839796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha