مدیر شرکت مترو تهران از سوی شهردار انتخاب شد و سخنگوی شهرداری تهران از انتصابات جدید در شرکت بهره‌برداری مترو و هلدینگ (ساخت) مترو با حکم علیرضا زاکانی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران امروز در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، در ارتباط با انتصابات جدید در مترو تهران اظهار کرد: با توجه به سوابق آقای مسعود درستی؛ با حکم آقای زاکانی شهردار تهران، درستی به هلدینگ مترو پیوست.

وی تصریح کرد: آقای درستی سوابق خوبی را در بحث هلدینگ مترو داشته و به همین جهت این تغییر و تحول صورت گرفته است چرا که سال آینده شهرداری تهران برنامه ویژه‌ای را در بخش مترو و توسعه خطوط خواهد داشت.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: همچنین با حکم زاکانی؛ شهردار تهران، رضا محمدنژاد بیدخت؛ سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه جایگزین مسعود درستی شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مترو تهران برای تکمیل خطوط ۶ و ۷ تصریح کرد: ان‌شاءالله سال آینده ۴ ایستگاه در خط ۶ احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین دو ایستگاه در بخش جنوبی خط ۶ افتتاح خواهد شد و بخش شمالی خط هفت نیز تونل آن از میدان کتاب تا دانشگاه علوم تحقیقات تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با مختصات خطوط مترو تهران

انتصاب جدید در شرکت مترو تهران | رییس شرکت ساخت مترو منصوب شد

کد خبر 839742
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha