شهردار منطقه ۷ گفت: مطالعات حوزه حمل و نقل برای اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه انجام شده و این پروژه سال آینده آغاز می‌شود.

آبادیان

به گزارش همشهری آنلاین، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۳ ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط ۶ مترو تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به معماری ویژه ایستگاه بهار شیراز، اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر رعایت معماری ایرانی - اسلامی در پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های ایستگاه مترو این مسئله مورد توجه قرار گرفت. در همین راستا ایستگاه بهار شیراز بر اساس معماری ایرانی - اسلامی طراحی و عمرانی شده است.

شهردار منطقه ۷ درباره احداث زیرگذر میدان سپاه در این منطقه گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته و ارائه طرح مشاوران، طرحی برای میدان سپاه در قالب زیرگذر میدان سپاه طراحی و تهیه شده است.

آبادیان گفت: تمام مطالعات مختلف در حوزه حمل و نقل برای اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه اجرا شده است.

وی درباره زمان اجرای این پروژه تصریح کرد: در حال حاضر زمین برای کارگاه به مجموعه سپاه تحویل داده شده و پیمانکار نیز برای پروژه انتخاب شده و اوایل سال آینده این پروژه آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ درباره زمان‌بندی اتمام پروژه زیرگذر میدان سپاه، تصریح کرد: این پروژه از خیابان خواجه نصیر شروع و تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی شمال به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود کمتر از یک سال این پروژه به نتیجه برسد.

کد خبر 839484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha