فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری ماموران یگان تکاوری رودبار جنوب با اشرار مسلح و شهادت یک سرباز وظیفه و هلاکت یک شرور خبر داد.

شهید - شهادت

به گزارش همشهری آنلاین، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: صبح امروز ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت در شهرستان جازموریان در جنوب کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری، سرنشینان خودرو اقدام به تیراندازی کرده و طی این درگیری سرباز وظیفه یونس محمدی به شهادت رسید و سرباز وظیفه امیدرضا دستجردی از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

شهادت تکاور پلیس در درگیری با اشرار مسلح | اولین عکس از شهید یونس محمدی

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: ماموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

وی با اشاره به سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان کرد: 2 قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید یونس محمدی و با اشاره به اینکه حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است، گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 839198
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    10 5
    شهدا التماس دعا
  • اللهم عجل لولیک الفرج IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    13 5
    خداوند انشاالله قاتلانش را لعنت کند خداوند به خانواده‌شان صبر بدهد انشاالله انشاالله که شهید بزرگوار با ابا عبدالله محشور شوند و میهمان اهلبیت باشند شهدا شرمنده ایم بزرگواران لطفاً برای شادی روح شهید بزرگوار سلام حمد و3قل هو الله و14صلوات قرائت بفرمایید ممنون
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    15 3
    باید این افرادهرچه زودتر اعدام بشن چون اینا بهیچ وجه درست شدنی نیستن چون لقمه های حرام ازشون یه قاتل ساخته
  • حامد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    یه فکری کنیدبه حاله سربازا.هرروز خبره شهادت میاد.مملکت اسلامی هرروز خبره کشت وکشتار میاد.
  • علی اصغر قاسم پور IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    روحش شاد و یادش گرامی، خدا به بستگان محترم ایشان صبر و اجر عتایت فرماید.