مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
۰ نفر

مرد آمریکایی به جرم قتل پسر ۱۲ ساله نامزد سابقش در مرز مکزیک دستگیر شد.

قتل پسر بچه 12 ساله

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از میرر، حدود ساعت ۳ بامداد روز ۴ مارس، به وقت محلی، در حالیکه کارلوس فرناندز ۱۲ ساله و خانواده‌اش در خانه شان در شهر هریس تگزاس، در خواب بودند، ناگهان سرو صدایی باعث شد که کارلوس از خواب بیدار شود و به سوی صدا برود. کارلوس وقتی متوجه شد که پنجره اتاق نشیمن باز است، بلند فریاد زد اما ناگهان در جواب با شلیک گلوله مواجه شد و همان موقع از ناحیه بازو و قفسه سینه هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

با صدای شلیک مادر و خواهرش از خواب بیدار شدند و او برای محافظت از آنها به سوی ضارب حمله کرد که باز هم صدای تیراندازی آمد و کارلوس بر زمین افتاد. ضارب بعد از این تیراندازی از صحنه جنایت گریخت.

اشلی روسترو، مادر کارلوس بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد و ماموران پلیس خود را به محل جنایت رساندند. او به کاراگاهان پلیس گفت که ضارب را زمانی که در حال فرار از پنجره بود شناختم، او تری ریورا نامزد سابقم بود. از وقتی از او جدا شده‌ام بارها ما را تهدید و اذیت کرده است.

با این اطلاعات پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن مخفیگاه تری آغاز کرد. پزشکی قانونی نیز علت مرگ کارلوس را شلیک گلوله تشخیص داد. پلیس روز یکشنبه برای دستگیری تری به خانه مادرش آلوا کورنیخو، ۵۱ ساله، رفت، اما مادر تری او را فراری داد و جلوی دستگیر شدنش را گرفت.

پلیس همان روز آلوا را دستگیر کرد و به اداره پلیس برد. او که ابتدا خود را از برنامه پسرش بی اطلاع می‌دانست، بلاخره ناچار به اعتراف شد. او گفت که پسرش در اینترنت درباره «چگونگی سفر به مرز مکزیک» جستجو کرده است. بنابراین پلیس راه‌های احتمالی فرار را زیر نظر قرار داد و روز دوشنبه ۱۲ مارس، او را در بندر ورودی براونزویل در مرز آمریکا و مکزیک دستگیر کردند. او در حال حاضر در زندان شهر کامرون نگهداری می‌شود و به زودی محاکمه خواهد شد.

کد خبر 839060
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha