اداره کل هواشناسی استان تهران از توقف وزش باد و کاهش کیفیت هوای پایتخت از امروز تا روز جمعه خبر داد.

آلودگی هوا

به گزارش همشهری آنلاین و بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی استان نشان می‌دهد طی سه روز آینده استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد داشت.

توقف وزش باد و افزایش آلاینده‌ها

گزارش اداره کل هواشناسی حاکی ازآن است که امروز( ۲۳ اسفند) تا ظهر روز جمعه (۲۵ اسفند) با استقرار جوی نسبتا پایدار روی استان و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری افزایش نسبی آلاینده‌ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در شهر تهران مورد انتظار است.

از اواخر وقت روز جمعه تا یکشنبه (۲۵ تا ۲۷ اسفند) با فعالیت متناوب سامانه بارشی در استان، آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات وزش باد شدید و رگبار باران، گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و گاهی برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

کاهش دمای تهران از روز شنبه

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا روز جمعه شاهد روند افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود اما روز شنبه، ۲۶ اسفند کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

این گزارش همچنین آسمان فردای تهران را صاف، در بعضی ساعت‌ها دارای غبار محلی، بعد ازظهر همراه با وزش باد و کمی ابری با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۵ اسفند) نیمه‌ابری و همراه با غبارصبحگاهی پیش‌بینی کرده است. از بعدازظهر جمعه آسمان تهران ابری همراه با وزش باد و دارای حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

ایستگاه توچال با دمای ۱۰ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

کد خبر 839026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha