چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷
۰ نفر

ماه رمضان حال و هوای خاص خودش را دارد و همه ما در این ‌ماه تلاش می‌کنیم تا به آدم بهتری تبدیل شویم. به‌جز روزه گرفتن و انجام اعمال این ماه، یکی از کارهایی که درماه رمضان رونق پیدا می‌کند، کمک به دیگران و دست‌گیری از نیازمندان است.

پویش مثبت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، در بسیاری از کشورها، سازمان‌های خیریه و پویش‌های اجتماعی در این‌ماه فعالیت‌های بیشتری دارند و برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تلاش می‌کنند. در کشور ما هم امسال در آستانه عید نوروز و در ماه رمضان، سازمان بهزیستی پویشی با عنوان «مثبت ماه» راه‌اندازی کرده تا مردم برای برآورده کردن آرزوهای جامعه هدف این سازمان، دست‌به‌دست هم بدهند.

قرار است آنهایی که در این‌ ماه قصد دارند تا به نوعی دیگران را خوشحال کنند، برای برآوردن آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم‌شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) و آرزوی سربلندی بانوان این سرزمین (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) در این پویش شرکت کنند.

اگر دلتان می‌خواهد شما هم جزو این افراد خیر و همدل باشید، می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲۳* و یا با پرداخت کمک‌هایتان به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به‌نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی و یا ارسال عدد۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ در این پویش شرکت کنید.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 838815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    چون پول می خواهند...