یکی از دوستان این روحانی در شرح ماجرای درمانگاه قرآن و عترت قم خاطرنشان کرده است: «اون طلبه، رفیق ۸ سالگی بنده تا الان هست که رفت و آمد خانوادگی هم داریم؛... فقط یک نکته بگم این فیلم کامل نیست. لطفا وقتی مسئله‌ای رو نمی‌دونیم قضاوت نکنیم...»

درگیری زن قمی با یک روحانی در درمانگاه

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: ارسال فیلم حمله فیزیکی و جنگ و جدل با یک روحانی به شبکه صهیونیستی اینترنشنال و انتشار آن در این رسانه تروریستی در روز شنبه، امتداد داخلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای عقده‌گشایی علیه روحانیت به خط کرد. حمایت از بی‌حجابی و حمله به فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر نیز در دستور کار معارضان و مدعیان اصلاحات قرار گرفت. خط خبری که موساد فرمانش را داد و سپس پادوهای داخلی اسرائیل برای اطاعت از موساد به صف شدند.

واقعه در یک درمانگاه رخ می‌دهد، در شهر قم المقدسه. تاریخ اتفاق، ظاهرا چهارشنبه ۱۶ اسفند است. زنی که حجاب ندارد، با تصور فیلم یا عکس گرفتن یک روحانی از وی، راهش را می‌بندد. با تندی، پرخاش و پی‌درپی به آن روحانی‌ می‌گوید؛ «ببینم گوشیتو»! این زن کار را به جنگ و جدال با روحانی می‌رساند. الفاظ رکیک بر زبان می‌راند و ضربه‌ای به صورت او وارد می‌کند. وقتی روحانی گوشی خود را بیرون می‌آورد، زن دیگری گوشی را می‌قاپد. روحانی که برای پس گرفتن گوشی خود اقدام می‌کند، زن عبای او را می‌کشد. هنگامی که روحانی برای گرفتن گوشی خود به جلوی درب درمانگاه می‌رسد، آن زن ضربه دیگری به صورت روحانی می‌زند و عمامه روحانی بر زمین انداخته می‌شود.

یکی از دوستان این روحانی در شرح ماجرای درمانگاه قرآن و عترت قم خاطرنشان کرده است: «اون طلبه، رفیق ۸ سالگی بنده تا الان هست که رفت و آمد خانوادگی هم داریم؛... فقط یک نکته بگم این فیلم کامل نیست. لطفا وقتی مسئله‌ای رو نمی‌دونیم قضاوت نکنیم. ایشون ۲-۳ مرتبه تذکر لسانی میده و اون زن بی‌حجاب شروع به سلیطه‌بازی میکنه و بعد از ۲ دقیقه گوشیش‌رو نه به قصد عکس بلکه برای اینکه طرف یکم خودش‌رو درست کنه به بهانه عکس بالا میاره... تمام فحش‌هایی که اون زن میدن رو بووق گذاشتن و یه سیلی که خاله اون بچه محکم تو صورت محمد میزنه و عمامه‌اش میوفته... بنده خودم ازش مصاحبه گرفتم تا کامل شرح بده چه اتفاقاتی افتاده. لطفا بدون اطلاع کامل از هیچ قضیه‌ای تو زمین دشمن بازی نکنیم چون یکی از همین خائنین مسئولین درمانگاه قرآن و عترت بود که اولین بار فیلم رو به اینترنشنال داد.»

ارسال فیلم این حمله فیزیکی و جنگ و جدل با آن روحانی به شبکه صهیونیستی اینترنشنال و انتشار آن در این رسانه تروریستی در روز شنبه، امتداد داخلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای عقده‌گشایی علیه روحانیت به خط کرد. معارضان انقلاب اسلامی و سرمایه‌های اسرائیل در ایران در انبوه رسانه‌های مجازی خود و نیز روزنامه‌هایشان با اطاعت از رژیم صهیونیستی، حمله زن مذکور به آن روحانی را با شدت بیشتری ادامه دادند. حمایت از بی‌حجابی و حمله به فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر نیز در دستور کار معارضان قرار گرفت. خط خبری که موساد فرمانش را داد و سپس پادوهای داخلی اسرائیل به صف شدند. حجاب از احکام دین و واجبات مسلم اسلام است و رعایت آن طبق قانون الزامی است اما مدعیان اصلاحات سابقه طولانی در اهانت به مقدسات و تشکیک در مبانی اسلام دارند.

همسوئی جریان رسانه‌ای مدعیان اصلاحات با رژیم صهیونیستی

اما چرا گفتیم موساد؟ اینترنشنال که سناریو را کلید زد، به طور رسمی شبکه متعلق به اسرائیل است. باراک راوید، خبرنگار صهیونیست اذعان کرده بود: «موساد به‌طور منظم از شبکه ایران اینترنشنال، به‌عنوان بازوی جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌کند.»

این واقعیت را هم به اعتراف خبرنگار صهیونیست اضافه کنید که مهرماه امسال یکی از مجریان شبکه صهیونیستی اینترنشنال در آمریکا از انتقال عوامل این شبکه و دفتر واشنگتن آن، از طریق پرواز ویژه نظامیان رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی برای پوشش ویژه خبری و البته مأموریت در خونشویی از چهره جنایتکار صهیونیست‌ها خبر داد. پیش از آن هم محمد منظرپور، سردبیر سابق BBC طی یک افشاگری گسترده، از انتقال مدیریت اینترنشنال از عربستان به سازمان جاسوسی موساد پرده برداشته بود.

اینجا می‌رسیم به پیوند و وابستگی جریان رسانه‌ای مدعیان اصلاحات به اسرائیل؛ اینکه ده‌ها خبرنگار و مدیر نشریات زنجیره‌ای مدعی اصلاحات از ایران فرار کرده‌اند و در خدمت رسانه‌های ضدانقلاب مانند VOA، BBC، رادیو فردا، ایران اینترنشنال و... درآمده‌اند. از جمله «علی‌اصغر رمضان‌پور» معاون فراری وزیر ارشاد در دولت خاتمی ‌و سردبیر روزنامه زنجیره‌ای آفتاب امروز که سردبیر وطن‌فروش این شبکه صهیونیستی (ایران اینترنشنال) است. او پس از فرار از کشور، به استخدام BBC درآمد و مدتی بعد به ایران اینترنشنال منتقل شد؛ مجتبی واحدی، مسعود بهنود، حسین باستانی، رجبعلی مزروعی، حنیف مزروعی، ابراهیم نبوی نیز از همین تیره‌اند که روزگاری در رسانه‌های مدعی اصلاحات پادوی دشمن بودند و اکنون از کشورگریخته و برده رسانه‌ای امپراتوری دروغ شده‌اند.
در همین زمینه، باید یادآور شویم که میان شبکه‌های معاند و رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی هم‌پوشانی وجود دارد. رسانه‌های مدعی اصلاحات با سیاه‌نمایی خوراک خبری شبکه‌های تروریستی ضد انقلاب را تأمین می‌کنند. این شبکه‌ها نیز متقابلا به رسانه‌های افراطیون مدعی اصلاحات خط می‌دهند. باید بررسی شود که آیا میان رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های زنجیره‌‎ای مدعی اصلاحات ارتباط مالی و ارتباط اطلاعاتی وجود دارد؟
علاوه‌بر اینها، مدعیان اصلاحات در فتنه ۸۸ شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را از اسرائیل گرفتند. این شعار را ابتدا سایت فارسی‌زبان وزارت خارجه اسرائیل منتشر کرد و فتنه‌گران سپس آن را جار زدند. مدعیان اصلاحات همچنین از پشت به مدافعان حرم خنجر می‌زدند و امنیت ملی را به بازی می‌گرفتند. افراطیون مدعی اصلاحات در ماجرای اخیر نیز بار دیگر نشان دادند که دنباله‌روهای سیا و موساد هستند.
تأمین مالی خائنانه رسانه‌های دشمن در داخل با آگهی‌های شرکت‌های دولتی
با این اوصاف، نه‌تنها برخورد قاطعانه با شبکه تأمین منافع آمریکا و اسرائیل در ایران انجام نشده است بلکه برخی شرکت‌های دولتی در اقدامی خائنانه به روزنامه‌های این طیف، آگهی‌های میلیاردی می‌دهند و تأمین مالی پایگاه‌های جنگ روانی دشمن در داخل را برعهده گرفته‌اند.

واکنش فعالان فضای مجازی؛ چرا وقتی چادر از سر زن محجبه کشیدند، ساکت بودید؟

در همین شرایط، یکی از فعالان فضای مجازی در تشریح زوایای ماجرای درمانگاه قرآن و عترت قم نوشت: «آن‌گونه که مشخص شده، قائم‌مقام بیمارستان که در یکی از کشورهای خارجی نیز اقامت دارد، دو روز بعد از وقوع این درگیری(در روز چهارشنبه)، از کشور خارج شده و به نظر می‌رسد فیلم دوربین مداربسته توسط وی در خارج از کشور برای شبکه اینترنشنال ارسال شده است! انتشار فیلم برای بار اول در شبکه اینترنشنال(تحت راهبری صهیونیست‌ها) صورت گرفته و بلافاصله پس از آن نیز اکانت توئیتری اسرائیل به فارسی اقدام به ضریب‌دهی به آن کرده است که این فرآیند نشان‌دهنده احتمال وجود یک پروژه سازمان‌یافته برای ایجاد التهاب مجدد در موضوعات مربوط به حجاب می‌باشد! برخلاف ادعای رسانه‌های معارض، زن هتاک، مادر کودک حاضر در فیلم نبوده و خاله‌ اوست و تاکنون دستگیر نشده است... به احتمال قریب به یقین، این پروژه که همزمان با ایام موسوم به روز جهانی زن(۸مارس) و از طریق شبکه رسانه‌ای صهیونیست‌ها اجرائی شده، اولا با هدف هزینه‌سازی برای پیگیری‌های قانونی اخیر در موضوع عفاف و حجاب طراحی شده و ثانیا با هدف زمینه‌سازی افزایش خشم و نفرت در جامعه و ایجاد تقابل مردم با مردم و بروز آشوب‌های مجدد است.»

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی نیز نوشت: «چرا وقتی چادر از سر زن محجبه کشیدن ساکت بودید..!؟ اون موقع ناموس شیعه براتون مهم نبود یا ناموس شیعه فقط باید موهاش پیدا باشه که ناموس به حساب بیاد؟! #روحانیت_مظلوم»

کاربر دیگری خاطرنشان کرد: «میشه بپرسیم سلیطه‌ها در ماجرای حمله به یک زن در نارنجستان شیراز کجا بودند؟ لال شده بودند؟»

یک فعال دیگر فضای مجازی نیز نوشت: «امروز دخترم با دوستاش که همه چادری هستن رفته بود کوروش مال سینما. اونجا یه آقایی بهشون توهین میکنه و با دوربین گوشی ازشون فیلم می‌گیره، ولی نه کسی ازشون حمایت کرده نه خودشون بلد بودن کولی‌بازی دربیارن؛ فقط وقتی اومد خونه گفت من دیگه سینما نمیرم. هشتگ زن زندگی آزادی...»
معارضان انقلاب در فضای مجازی در حمایت از بی‌حجابی و گستاخی و در حمله به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، هشتگ «من هم یک سلیطه‌ام» زده‌اند. همان جریان تجزیه‌طلب و مورد حمایت آمریکا و اسرائیل که سال گذشته در اغتشاشات هشتگ «بی‌ناموسم» زدند.

هاآرتص: اسرائیل با زمامداران فعلی آخرین لحظات عمرش را سپری می‌کند

شبکه صهیونیستی اینترنشنال در اغتشاشات سال قبل نیز شعار «یک شهروند یک دوربین»! و «دوربین ما اسلحه ماست»! را پمپاژ کرد تا اراذل اجاره‌ای وابسته به موساد در داخل با حمایت گسترده‌ای که رسانه‌های مدعی اصلاحات از آنها داشتند، از آدم‌کشی و ضربه به جان و مال و ناموس مردم فیلم بگیرند و برای شبکه موساد (اینترنشنال) بفرستند اما اکنون تنها برخی از اعترافات اشخاص و محافل آمریکایی و اسرائیلی درباره وضعیت رژیم صهیونیستی از این قرار است:
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل به جای پیروزی کامل بر حماس، خوار و ذلیل شد.
هاآرتص: اسرائیل با زمامداران فعلی، آخرین لحظات عمرش را سپری می‌کند.
‌روزنامه یدیعوت آحارونوت: اسرائیل، بازنده جبهه شمال در مقابل معادله‌ای است که حزب‌الله ایجاد کرده است.
«نشریه آمریکایی آتلانتیک: ایجاد بازدارندگی مقابل عملیات دریایی نیروهای یمنی، تقریبا غیرممکن شده است.

دشمن علی‌رغم جنگ ترکیبی و بمباران فضای مجازی برای مأیوس سازی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات شکست بزرگی از مردم متحمل شد. همچنین، مقاومت اسلامی، شکست تاریخی به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است، در این شرایط، دشمن مستأصل، با استفاده از پایگاه‌های رسانه‌ای خود در داخل کشور، در تدارک دوقطبی‌سازی و سناریو علیه وحدت و امنیت ملی است.
انتظار از دستگاه‌های قضائی و اطلاعاتی این است که پشت پرده ماجرای درمانگاه قرآن و عترت قم را کشف و به مردم اعلام کنند.

رهبر معظم انقلاب تیرماه ۱۴۰۱ در دیدار رئیس ‌و مسئولان قوه قضائیه تاکید فرمودند: «یکی از حقوق عمومی مردم همین است که امنیّت روانی داشته باشند. امنیّت روانی یعنی چه؟ یعنی هر روز یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرف هراس‌افکننده‌ای در ذهن‌ها پخش نشود. حالا تا دیروز فقط روزنامه‌ها بودند که این کارها را می‌کردند، حالا فضای مجازی هم اضافه شده. هر چند وقت یا چند روز یک‌بار، گاهی چند ساعت یک بار یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرفی را یک آدم مشخّصی یا نامشخّصی در فضای مجازی منتشر می‌کند، مردم را نگران می‌کند، ذهن مردم را خراب می‌کند. یک دروغی را مطرح می‌کند، شایع می‌کند، خب، این امنیّت روانی مردم از بین می‌رود. یکی از وظایف قوّه‌قضائیّه برخورد با این مسئله است. البتّه اینجا هم من شنیدم بعضی گفتند که قانون نداریم؛ اوّلاً می‌شود از همین قوانین موجود استفاده کرد و حکم این را فهمید؛ اگر قانون هم ندارید، سریع قانون تهیّه کنید؛ اینها چیزهای مهمّی است.»

کد خبر 838629
منبع: کیهان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 46
  • رسول IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    این کار اشتباه بود و باید بپذیرید نه این که به دشمن و این چیزا بیایم ارتباطش بدیم. فیلم از زنی که بچشو اورده درمانگاه و پشت یک دیوار هم هست تو دید کسی هم نبوده چه تذکری حساب میشه؟ آیا جز نفرت پراکنی فایده دیگری دارد؟
    • شهروند IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      27 91
      چند روز پیش من سوار مترو شدم از ایستگاه ..... تا ایستگاه ..... یک خانم بدحجاب در حد انفجار صندلی روبه روی من نشسته بود تلفن همراه دستش بود و 8 ایستگاه که من رفتم تلفن این خانم که سن کمی هم نداشت روبه روی صورت من بود و چند باری از کنار تلفن منو نگاه میکرد میخندید . من طرفدار هیچ کس نیستم. ولی کسانی که حادثه درمانگاه قم را حق به خانم میدن و این خانم داد میزنه به فرد روحانی میکه گوشیتو بده ببینم. به وجدان خودتان جواب بدین اگر من داخل مترو داد میزدم به این خانم میگفتم گوشیتو بده من ببینم. الان شب هفتم خاکسپاری من بود .متاسفانه افرادی هستیم سابقه ائی عمل میکنم و به راحتی تهمت میزنیم.
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      اصلا نگهبان دم در مقصره که این بی حجاب ها را راه میده داخل مرکز
    • ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      4 11
      آخه خاله‌اش به محمد سیلی زد...ملت دیگه اعصاب ندارن
  • CH ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    توجیه نکنید فیلم از زن ‌بچه مردم گرفتن امر به معروف نیست جرم است
    • مطلع IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      16 89
      در محوطه عمومی برای گرفتن عکس نیاز به مجوز نیست. حتی در مورد فیلمبرداری کسب رضایت صرفا از متولی درمانکاه لازم است. در غیر این صورت باید عکاس از تک تک مراجعین باید اجازه بگیرد. نص صریح قانون در ایران و بیشتر کشورها همین است. ولی امر به معروف از فروع دین اسلام است و بی حجابی و هنجار شکنی در عموم انظار جرم است.
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      14 71
      نه بابا لابد جرم بودنش را هم شما تشخیص میدی اتفاقا داخل مکان عمومی و جلو دید همه جرم نیست حالا چرا ترسیدی
    • علي DE ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      37 8
      مطلع جان ! اگه فيلم و عكس گرفتن اجازه نميخواد خوبه مردم از خانواده شما يواشكي عكس بگيرن ؟؟؟ يا از چادري ها …؟؟؟ لطفا وقتي چيزي رو نميدوني حرف نزن ! حتي براي در اماكني كه دوربين مداربسته نصب هست موظف هستن كه هشتار بدن ( و ميدن ) كه اين مكان مجهز به دوربين مداربسته هست ! وگرنه اينكار جرمه ! حتي ضبط كردن يواشكي صدا هم جرمه چه برسه به عكس و فيلم !!! با اين حرف ها و عكس العمل ها فقط شكاف ميان متدينين و مردم بيشتر ميشه و از دين دورتر ميشن …
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      28 7
      اون همه زن و بچه مردم اونحا بودن ، چرا از اونها بر فرض بازم میگم بر فرض عکس گرفته نشد؟؟؟؟؟ کسی که تو فضای عمومی قانون رو نادیده میگیره با بقیه یکسان هست؟؟؟؟ این مستندات برای خوشگذرونی نیستاااا ، برای ارایه به مرجع قانونی هست ، پس موضوعات رو قاطی نکنیم
    • وجدان IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      6 26
      علی جان اول مطالعه کن بعد پاسخ بده و یهو همه چیز رو با هم قاطی نکن قربونت. آره داداش. بله حجاب زن من هر طوری هست در مکان عمومی عکس بگیرن. اینجا برمیگرده به غیرت من که همسرم در انظار و مکان عمومی چظور ظاهر بشه.مطمنا سن و سواد من بیشتر از جنابعالی است شک نکنید. دوربین مداربسته در ایران توسط اداره اماکن فراجا بابت کنترل مواردی همچون سرقت. تجاوز به عنف. خفت گبری و زور گیری و....استفاده میشود و دادن هشدار اجیاری است. این هشدار شامل عام و خاص است. و یکی از عوامل بازدارنده ناهنجاری اجتماعی است.در آئین دادرسی مدنی هیچ مطلبی از سال 1357 تا الان نیامده که ضبط صدا مردم عادی یا مسولین جرم است. تنها فرقش در دادگاه بدوی این است که به عنوان ادله اثبات جرم نمیتوان به آن استناد کرد. اگر به عنوان ادله در دادگاه به عنوان مدرک مجبور به اراده هستید صرفا دستور مقام قضائی میخواهد. علی آقا شما صدای من را در هر محفلی به صورت علنی یا مخفیانه ضبطکنید صرفا کار غیر اخلاقی مرتکب شدید ولی جرمی تنجام ندادید. ولی اگر مطمئن به منکری از سوی من شدید با مراجعه به مجتمع قضائی و کسب دستور از بازپرس میتوانید صدای من را اخذ ک
    • عارض IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      23 4
      حرکت اشتباه رو با لغاتی که اصلا بهش اعتقاد ندارید توجیه نکنید کار بد همیشه بده هیچکس حق نداره بدون اجازه طرف از ناموس کسی عکس بگیره والسلام
    • ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      22 3
      در جواب (مطلع) بگم که عکس و تصویر گرفتن از دیگران،مخصوصا نوامیس مردم با فیلم عکس از فضای عمومی خیلی فرق داره!
    • Amir IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      2 1
      سلام مگه خانمه در محل خاصی دور از مرد ها نشسته بوده ، خیر دروغ نگو
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    99 18
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی/روحانیت باید مربی و هدایتگر و محافظ آبروی مردم باشد و نه اینکه باعث درد سر
  • منطقی باشیم IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    23 91
    کسانیکه مدعی گرفتن عکس و فیلم توسط شخص روحانی هستند مگر فیلم یا عکس کهتوسط این روحانی گرفته شده باشد را دیده اند؟؟ این روحانی هیچ فیلم و عکسی از این خانم نگرفته و توهمات این زن باعث این اتفاق شده. دوستان اگر مدرکی دارند ارائه دهند این که ظاهرا این روحانی عکس گرفته یا به نظر می رسد که در حال فیلمبرداری بوده که نشد مدرک. در مترو بارها خودم دیده ام که زنی روی صندلی نشسته و مرد روبرو در حال مطالعه مطلب در گوشی خودش است ولی زن مقابل فکر میکند آن آقا دارد از او فیلم میگیرد. اگر زن میخواست اتهام بزند باید آن روحانی رلا نزد حراست یا مسئول درمانگاه می برد و آنگاه با دیدن گالری عکسهای روحانی حقیقت بدون شلوغ کاری مشخص میشد.
    • Borzoo NO ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      69 15
      اگر شما هم منطقی بودید اول خوب به فیلم گرفتن اون طلبه توجه میکردید ... انسان ممکن است دروغ بگوید اما دوربین ها اصلا دروغ نمیگویند زیرا طرفدار هیچکس نیستند و سیاه و سفید و بد و خوب را یکجا نشان میدهند
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      19 5
      منطقی باشیم یاساندیس خوارتاریخ گذشته دروغ پرداز
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      6 24
      چون داد و بیداد و شلوغ میکنن باید از حق دست برداریم؟؟؟ برای همین میگم که تذکر برای همه جواب نمیده ، برای بعضی ها باید قانونی رفتار کرد. یکی از راههای قانونی هم ارایه مستندات به مراجع قانونی هست که قانون باهاشون برخورد کنه. داریم راجب افرادی که تو حریم عمومی قانون و حرمت ها رو میشکونن و رعایت نمیکنن صحبت میکنیم نه کسانی که دارن زندگی میکنن و اعل رعایت هستن.
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      6 22
      اتفاقا یکی از دلایل این شلوغ کاری ها منصرف کردن افراد هست که تذکر ندن. ولی مردم از حق و حکم خدا کوتاه نمیان. زمان شلوغ کاری و ... گذشته ، یا باید رعایت کن ، یا پاسخگوی قانون باشن. جامعه مکان عمومی هست نه خصوصی
    • شهروند IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      14 4
      برزو جان الان دوربینها رنگی هم نشان میدهند
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    12 74
    اون خانم که رفتارش به هیچ وجه قابل قبول نیست ولی این روحانی هم روشش اشتباه بوده.
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      10 52
      با ...های اینجوری از چه روشی میشه استفاده کرد شما که بلدی بگو بقیه یاد بگیرند
  • محمد IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    72 17
    دوستان مذهبی ما این داستان را با این پیش فرض قضاوت می کنند که امر به معروف و نهی از منکر باید در هر شرایطی اتفاق بیفتد و نمی توان این فریضه را تعطیل کرد. اما عموم مردم عقیده دارند وقتی نتیجه امر به معروف در مورد حجاب از ابتدا مشخص است و این کار حتما به تنش و درگیری می انجامد اصلا نباید به کسی تذکر حجاب داد. در دو سال گذشته هم شاهد این بوده ایم که تذکر حجاب حتی به ضرب و جرح و چاقوکشی منجر شده. پس وقتی وضعیت چنین هست روحانیون هم اصلا نباید در مورد حجاب و پوشش شهروندان تذکر بدهند یا مداخله نمایند.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      10 67
      کارشناس کی بودی تو چطور پزشک باید در هر شرایطی به قسم نامه ای که از روش خونده پایبند باشه و تحت هر شرایطی در هر جایی به داد بیمار برسه لباس روحانیت هم لباس امر به معروف و نهی از منکر است اگر خلافی میکنیم باید تحمل تذکر دیگران را هم داشته باشیم تحمل نداری کشف حجاب نکن
    • بیسواد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      50 6
      خطاب به ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ من بمیرم خودت یک بار بخون چی نوشتی استاد کی بودی تو (تحمل تذکر دیگران را هم داشته باشیم تحمل نداری کشف حجاب نکن) منتهی جنابعالی از اول بخونید تا خط اخرتون. تمام متن با قسم پزشک تا خط آخرغلط نوشتی
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      2 19
      ۱۳:۲۱ معلم کی بودی شما غلط داره بهش ۱۹ بده حرفش کاملا درسته چرا ناراحت میشی
    • شهروند IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      13 2
      مخاطب محترم ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ گوگولی کی بودی تو نمره اش 19 نمیشه منفی 100 میشه. میفرمایند؟(( اگر خلافی میکنیم باید تحمل تذکر دیگران را هم داشته باشیم تحمل نداری کشف حجاب نکن))
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      3 6
      ۲۱:۱۷ چته باباجون حقیقت تلخه تحمل نداری
  • وجدان IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    18 58
    کلا بیشتر ما ایرانیها انسانهای حالبی هستیم. در هنگام خرید در یک فروشگاه زنجیره ائی بود روز شلوغ یک خانم مسنی چرخ خرید خود را به زحمت حرکت میداد کمکش کردم تا در پارکینگ تاکسی گرفت من و راننده با هم کمک کردیم خرید آن خانم محترم را داخل تاکسی گذاشتیم تشکر کرد و رفت . در همان فروشگاه روز دیگه خانم جوانی با آرایش در حد انفجار یک سگ داخل ماشین شاسی بلند نقره ائی خود داشت صرفا دوپلاستیک خرید سبک داشت از دم صندوق تا نزدیک ماشینش 7 نفر دویدند پیشنهاد کمک دادند. این درمانگاه هم فرقی نمیکنه بر فرض صحت بر موضوع چون خانم روسری ندارد همه طرفدار این خانم جوان هستند اگر یک خانم مسنی بود شک نکنید هیچ کس جلو نمیامد. دل مردم از گرانی و اختلاس و زندگی مرفه مسولین گرفته تلافیشو سر بقیه در میارن
    • شهاب IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      13 49
      احسنت یک کلام ختم کلام دمت گرم عین واقعیته
    • من IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      15 1
      اینجوری در مورد ایرانی ها قضاوت نکن اگه دوتا جوان خام حرکت اشتباهی رو انجام میدن به همه ایرانیان نسبت نده لطفاً در مورد اتفاق درمانگاه کار خانم اشتباه بود کار طلبه هم اشتباه تر همه می دونیم شبکه‌های خارج نشین از خدا می‌خوان همچین اتفاق هایی رخ بده که خوراکشون جور بشه
    • ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      12 0
      وجدان کلا داستان‌های تخیلی می‌نویسی،داستان کمک کردنت به پیرزن رو هم از خودت در آوردی،من خودم بیست سال در بازار هستم...کجا وقتی یه خانوم بی‌حجاب دو تا بسته داشته باشه،هفت نفر میرن کمک! اتفاقا ایرانی‌ها هنوز به همون پیرزن کمک میکنن...آدم‌های دروغگو نه این دنیا رو دارن و نه آن دنیا رو
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    10 30
    ازین پاچه دریده ها کم نیست تو درمانگاه و پارک و خیابون و فروشگاه و بیابون
  • حمزه تاجیک استان بوشهر شهرستان کنگان IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    17 3
    پیگری شودتاهمه عیناببینددکه داستان چیه واقعیت هنوزدرقضاوت مانده ایم (منتظریم)
  • فرهاد IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    28 5
    آیاوظیفه یک طلبه یا روحانی فقط وفقط تذکر حجابه؟!؟ امر به معروف و نهی از منکر فقط حجابه؟!؟ میلیونها معروف و منکر در جامعه وجود داره چرا فقط به حجابش چسبیده اند؟!؟ فقر و فساد و رانت و اختلاس و ریا و نفاق منکر حساب نمیشه؟!؟ روحانیون باید واسه معضلات جامعه کفن پوشان در خیابانها اعتراض و راهپیمایی کنند.
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      5 22
      رعایت نکردن حجاب مشکل نیست؟؟؟ اتفاقا یکی از موضوعات مهم هست ، بقیه موارد هم مهم هستن.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    5 21
    دشمن فکر میکنه با شوغ کاری و سر و صدا یا ترساندن آمران به معروف مردم کوتاه میان. حجاب حکم خداست ، ما از حکم خدا و حرمت جامعه و مقدسات کوتاه نمیایم ، تیکه تیکه هم بشیم بازم امر به معروف میکنیم و پیگیری قانونی و اونجایی هم که نیاز باشه کسی که قانون رو نادیده میگیره و فرهنگ غلط بدحجابی رو انجام میده و ترویج میده فقط برای ارایه بازم میگم فقط برای ارایه به مرجع قانونی مستندات تهیه میکنیم. خیلی جالبه کسی که تخلف کرده باید بازخواست بشه و از کار غلطش دست برداره یا نه؟؟؟ بی تفاوتی نسبت به تخلف و بی قانونی درست هست؟ جاهایی که عمومی هست و پلیس نیست یا دوربین نیست ، کسی که داره تخلف میکنه چی؟؟؟ به تذکر هم توجه نمیکنه ، باید بی تفاوت باشیم؟؟؟
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      12 3
      خوب چراازانتشاراین فیلم به جهانیان واهمه داریداگرکارتون درسته که چه بهتربذاریدپخش بشه
  • سعید IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    20 6
    عکاسی یا فیلمبرداری مخفیانه از ناموس مردم اونم تو درمانگاه .قتی بچه ادم بد حال هست ادم اون لحضه کسی به فکر روسری و حجاب نیست به فکر نجات جان پاره تنش هست
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      5 12
      چرا داستان سرایی می کنی؟ ...خانم خواهرزاده شو بغل کرده بوده و شیر نمیداده....چرت و پرت سر هم کردین.
  • رضا IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    15 1
    این اخوند باید به حرف آقا گوش میکرد. بگو و بگذر. باقیش به تو مربوط نیست.
  • DE ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    5 2
    حالا این روحانی مظلوم واقع شد واین خانم ظالم دست بردارید عمل این روحانی بدور از ادب بوده از نظرات و مثبت ومنفی ها هم کاملا مشخص ه
  • شقایق IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    2 2
    ... اون مادر بچه اش رو شیر میداد یک گوشه نشسته بود چشمش رو باید درویش میکرد
  • معترض بی حجابی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    4 2
    زنه یه کولی به تمام معنا بود،،، اگر هر کسی دیگه غیر از روحانی طرف مقابلش بود،، خوب حسابش رو میرسید،،، خاک توی سر اونایی که طرف این کولی رو گرفتن
  • حرف حق IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    2 1
    جالبه این افراد که الان ناموس ناموس میکنن و از این خانم دفاع میکنن از بی‌حجابی هم دفاع میکنن و موقع حجاب داشتن معتقدن زن ناموس نیست و یک موجوده که حق داره هر جور بخواد باشه اما موقع درگیری با گشت ارشاد و تذکر لسانی حجاب میشه ناموس و باید ازش حفاظت کرد و میشه زن و بچه مردم تناقض تا کجا آخه