سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک ساختمان دو طبقه در خیابان ری خبر داد و گفت که هم‌اکنون مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

انفجار در خانه

به گزارش همشهری آنلاین، با نزدیک شدن به روز چهارشنبه سوری آمار حوادث ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است. جلال ملکی در تشریح وقایع رخ داده طی چند روز اخیر گفت: «جدیدترین حادثه مربوط به انفجار و تخریب ساختمان دو طبقه در خیابان ری است. این انفجار که دقایقی پیش رخ داد باعث تخریب خانه مجاور هم شد و اکنون ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.»

به گفته او احتمال دارد که افرادی در این حادثه مدفون شده باشند که اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد. همچنین ۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: ۱۰ نفر مصدوم تا کنون از محل حادثه خارج شدند که یک مرد بر اثر شدت جراحت فوت شده بود. ۴مرد و ۴خانم هم دچار مصدومیت شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند. با توجه به اینکه خانه قدیمی است، احتمال ریزش بقیه قسمت های آن وجود دارد، بنابراین آتش‌نشانان با احتیاط عمل می‌کنند و در حال جستجو هستند. البته حریق اطفا شده است.

کد خبر 838145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha